לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

לטייל עם החתול בחוץ


קיבלתי את החתול שלי, באוזר, כשהוא היה בערך בן חודשיים, ומאז תמיד רציתי לרדת איתו לטייל, כמו כלב. פעם בחיים שלי ראיתי בן-אדם מטייל עם חתול מחובר לרצועה ברחוב, פעם אחת במנהטן, בסנטרל פארק, ופעם אחת בתל אביב. תמיד אמרתי ש"יום אחד אני אנסה לרדת איתו", אבל היום הוא כבר בן 8 ואולי הגיע הזמן ליישם את זה. באוזר גר בדירות מאז שהוא אצלינו, והוא יצא מהבית רק כמה פעמים בודדות במעברי דירות ועוד פעמיים-שלוש כשהוא הלך לאיבוד ונמצא לאחר מכן. תמיד כשדלת הדירה פתוחה הוא מנסה לצאת להסתובב בקומה עצמה, וכשדלת חדר המדרגות פתוחה הוא תמיד בורח לשם ועולה או יורד. זה גרם לי לחשוב שאולי, עם כמה שזה נשמע מוזר, החתול המבויית הזה רוצה לצאת החוצה.

בדקתי קצת באינטרנט לגבי רצועה, וגיליתי שיש רתמה מיוחדת לחתולים שמתחברת לרצועה, ואם יצרו רתמה במיוחד בשביל זה אולי זה לא עד כדי כך מוזר. נכנסתי לפורום חתולים באינטרנט ושאלתי שם מה דעתם לגבי טיול עם החתול בחוץ, וממה שענו לי נראה שלדעתם זה לא רעיון כל-כך טוב. רוב האנשים ענו שאפשר אולי להרגיל חתול קטן לזה, אבל חתול מבויית בן 8 לא יסתדר בחוץ, יכול להיות שיברח ואולי אפילו לא יתן שישימו עליו רתמה. אני מחכה לעוד תגובות, ואם אני אראה שאנשים באמת נגד זה אני אוותר על הרעיון, כי הוא באמת כבר חתול גדול ואולי זה לא מתאים.

מה שבטוח, מתישהו בחיי אני אעשה את זה. אולי את החתול הבא שלי אני ארגיל לזה כבר מגיל קטן.



עיצוב חדש בבלוג, מה דעתכם?
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 6/7/2009 17:19   בקטגוריות באוזר  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-10/7/2009 14:43



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)