לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

מדונה - מופע תיאטרלי מרהיב או קונצרט פופ?


לפני חצי שנה טסתי לטיול של שלושה שבועות בארה"ב, וההורים שלי התעקשו שנלך לראות את מדונה. אני חיפשתי אם מישהו כמו אירוסמית' או גאנס נ' רוזס מופיעים באותו זמן בניו-יורק, אבל אף להקת רוק כזו לא הופיעה בניו-יורק באותה תקופה. מדונה היתה היחידה מכל אלו שהופיעו שבכלל הכרתי. הסתבר שההופעה היתה חלק ממסע ההופעות Sticky & Sweet שהחל בקיץ שעבר (ועומד להסתיים ממש כאן בארץ, בתחילת ספטמבר). השם עוד יותר הוריד לי את החשק ללכת להופעה. הוריי מאוד אוהבים אותם ורצו שנלך ולכן הסכמתי להתלוות אליה להופעה (ואל תטעו לחשוב, לא שילמתי בעצמי על הכרטיס).

ההופעה התחילה באיחור אופנתי, כשרבבות אנשים ממתינים לה באצטדיון הענק בניו-יורק. במרכז האצטדיון עמדה במה ענקית. האורות כבו וסוכריה מתגלגלת הוקרנה על קליפ שהוקרן על המסכים ועל קוביה ענקית שעמדה על הבמה. והפלא ופלא – הקוביה נפתחה ויצאו ממנה רקדנים יחד עם מדונה!

קשה לתאר מה הלך שם בהופעה. הכוכבת החליפה לפחות 8 תלבושות במהלך ההופעה, שרה מעל 20 שירים כשרובם בעיבודים מחודשים, לא התביישה לחשוף את השרירים (שלמען האמת, לא הייתי מתנגד להחליף איתה זרועות) ורקדה כמו רקדנית ברמה עולמית. יש לי וידוי – עד ההופעה כמעט ולא הכרתי שירים של מדונה. אולי כמה בודדים. אני שונא ללכת להופעות של אמנים שאני לא מכיר כי קשה להתחבר אליהם. אבל אל ההופעה של מדונה התחברתי בקלות, אפילו שאני לא מתחבר אל הסגנון. המופע האדיר הזה הוא גם חוויה לצופה ולא רק למאזין, שמשלבת בין ריקודים, אפקטים, קליפים, הפקה יוקרתית, משחק וכמובן שירה.

במהלך ההופעה עלתה לבמה מכונית לבנה מפוארת שיחד עם עשרות הרקדנים מדונה רקדה עליה ונסעה בה ובקטע המרגש של ההופעה מדונה נכנסה לתוך הקוביה וניגנה על פסנתר, כשהקוביה הלכה ונהייתה שקופה ובכך למעשה במהלך השיר הקהל גילה שמדונה מסתתרת שם. ההפקה היא אחת ההפקות היקרות בעולם, ואפשר להבין למה כשרואים את ההופעה. לא כמו אצל פול מקרטני למשל, שאצלו הכסף הולך על מטבחים צמחוניים, אצלה זה הולך על ההפקה של ההופעה.


מדונה במדיסון סקוור גארדן בניו-יורק (לחצו על התמונה לצפיה בגודל מלא)

מדונה גם לא מפחדת לשתף את דעותיה הפוליטיות. כשראיתי את ההופעה זו היתה תקופת הבחירות בארה"ב, והכוכבת הביעה את תמיכתה באובמה והעזה גם לרדת על מ'קיין, יריבו הפוליטי. קליפים מוצגים ברקע כל הזמן, המתעדים את הזמרת, או תמונות ומסרים שהיא רוצה להעביר לקהל, ובין היתר אמונתה ביהדות ותמיכתה בשלום ערבי-ישראלי במזרח התיכון.

לקראת הסוף מדונה וכל שאר האנשים שמשתתפים במופע, שכולל עשרות רקדנים ומוזיקאים, עולים למרכז הבמה ומסכי הענק נעים עד שמגיעים אליהם וסוגרים אותה בצורת קוביה שכתוב עליה "Game Over" (המשחק נגמר). המופע הרשים אותי מאוד ואני לא אשכח אותו לעולם, ולא כי מדונה היא הזמרת האהובה עלי, ממש לא, אלא כי זו ההופעה הכי מרשימה שראיתי אי פעם מבחינת ההפקה וההופעה עצמה.

גם מי שלא מאוד אוהב את מדונה אבל יודע להעריך מופעים יפים ומושקעים שמשלבים גם מחול ותיאטרון יהנה בהחלט מההופעה של מדונה. רוצו לקנות כרטיסים, לפני שגם להופעה השניה שלה בארץ יגמרו הכרטיסים.

ולמי שסקרן לדעת, הנה רשימת השירים הצפויה להופעות של מדונה בארץ:
Candy Shop
Beat Goes On
Human Nature
Vogue
Die Another Day
Get Into The Groove
Holiday
Dress Me Up
She`s Not Me
Music
Rain
Devil Wouldn`t Recognize You
Spanish Lesson
Miles Away
La Isla Bonita
Doli Doli
You Must Love Me
Get Stupid
Four Minutes
Like A Prayer
Frozen
Ray of Light
Give It 2 Me

מדונה מופיעה בפארק הירקון ב-1 וב-2 בספטמבר 2009. מחיר כרטיס במשרדי קסטל 490 ₪.

יונתן קסלר
נכתב על ידי , 11/8/2009 20:41   בקטגוריות הופעות, מוזיקה  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-15/8/2009 17:57



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)