לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

שוקולד פרה נוסק


שלום קוראים יקרים, אני רוצה קודם כל לומר תודה לעורכי ישרא-בלוג שבחרו בפוסט הקודם על מדונה כ"המלצת העורכים" בישרא-בלוג ותודה לכם הקוראים שנכנסתם ואתם ממשיכים להיכנס לבלוג וליהנות ממנו



הבלוג לאחרונה מתחיל לשגשג ולחזור למה שהוא היה פעם וכמובן שלא רק אני הולך להרוויח מזה. בקרוב בשוקולד פרה הולכים להיות מלא מבצעים והפתעות לקוראים שכוללים פרסים שאתם הקוראים תקבלו! תרשמו עכשיו כמנויים לבלוג ותתחילו להשתתף בהגרלות ותחרויות!

ולא רק זה - מחר אני הולך להשתתף בגמר מגודלים כבלוגר ואני הולך לעודד את אחד המתמודדים בגמר ולעזור לי לזכות. עוד פרטים מחר. מי שאיכשהו עוד לא שמע על זה, מגודלים היא תוכנית ריאליטי השליטה היחידה בארץ - קצת כמו האח הגדול, רק שהצופים שולטים במתמודדים. הם נכנסים למעבדה ומתחילים מאפס והצופים בוחרים למי להכניס דברים ולמי להוסיף נקודות חיים. כל כמה זמן מי שצובר הכי מעט נקודות חיים מודח מהתוכנית, ומחר בגמר יתמודדו שלושה על הניצחון. כדי להבין קצת יותר על מה מדובר אפשר לצפות בסיכום היומי של יום חמישי:



אפשר לצפות גם במגודלים בשידור חי.

תזכרו להיכנס מחר, לצפות בי ולהצביע למתמודד שלי!
נתראה,
יונתן קסלר
נכתב על ידי , 15/8/2009 22:35   בקטגוריות מגודלים, טלוויזיה, ישרא-בלוג, שוקולד פרה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-20/8/2009 20:39



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)