לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

אין לי כותרת הפעם


מזמן כבר הבטחתי פוסט ארוך, אבל פשוט אין לי מה לספר.

האמת שיש לי, אבל אני מתעצל לכתובת ולמחרת אני כבר שוכח.

אז אני אכתוב כאן רק על היום.

 

היה רגיל בבצפר, לא שום דבר מיוחד.

מקודם חזרתי משיעור שחייה, ובדרך אבא שלי ואני קנינו סופגניות.

מחר בבצפר אנחנו שוב הולכים לבריכה, וזה כבר נמאס לי ללכת לאותה בריכה (הבריכה הלימודית) 4 פעמים ביום.

אה ושכחתי לכתוב, אמא שלי נסעה להודו לכמה ימים בשביל העבודה והיא חוזרת ביום חמישי נראה לי, אז היא תפספס את הימים הראשונים של חנוכה (וזה אומר שהיא תפספס את השמנות (סופגניות)! ).

אוף, כבר אין לי כמעט מה לספר.

מחר אני גם הולך להצגה עם מעין (נראה לי שקוראים לה "אי המטמון") ובערב מדליקים נר ראשון אצלינו. מזמינים רק את עידו ועומר (אחים).

אם יהיה משהו מעניין אני אכתוב כמה שיותר מהר כדי שאני לא אשכח.

 

אז שיהיה לכם לילה טוב, ומחר בוקר טוב, ואח"כ צהריים טובים, ואח"כ לילה טוב.

 

נ.ב. - זוכרים שפתחתי עם ניב (אין קישור) בלוג שעושה תבניות HTML? אז העפתי אותו מהניהול כי הוא לא עשה כלום וציפרתי מישהי שמגיבה אצלי מאה פעמים כל פוסט והתחננה והיא בקשה שנשנה את זה לבלוג שעושה גם תבניות וגם עיצובים רגילים.

קיצר, כנסו לYS עיצובים - http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=73515

 

נ.ב. 2 - עוד מעט אני מגיע ל3,000 פוסטים, אני אעשה פוסט מיוחד (:

 

לילה טוב.

נכתב על ידי , 6/12/2004 21:26   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של meven ב-17/12/2004 21:02



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)