לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

שאלון.


שם: יונתן קסלר

מין: זכר

מיקום: ת"א

 

מי האדם האחרון ש..:

שפך עליך שתייה: לא נראה לי ששפכו עלי.

זרק עליך משהו: לא זוכר.

צייר עליך משהו: אני, אני כל הזמן מצייר לי על הידיים.

תרם לך תשובה במבחן: לא זוכר.

 

איפה בפעם האחרונה..:

רבת עם מישהו: בחדר שלי, עם אימא.

התנשקת: NEVER

אכלת: בחדר, מול הטלוויזיה.

הלכת מכות: עם לא זוכר.

הצטלמת: בחדר, במצלמת אינטרנט.

 

מה הדיסק האחרון ש..:

שמעת: לא זוכר.

קנית: למה לקנות אם אפשר לצרוב או לשמוע במחשב?

שהמלצת עליו: אני לא ממליץ על דיסקים, אני ממליץ על שירים.

צרבת: לאבא, דיסק עם 4 שירים.

שברת: NEVER

 

מה הבגד האחרון ש..:

לבשת: פיג'מה.

הורדת (נו, פשטת?): חולצה כתומה ומכנסיים אפורים (נראה לי)

קנית: לא קונה, קונים לי.

לווית מחבר: אני לא מלווה מחברים בגדים.

זרקת: לא יודע, אמא שלי מתערבת לי בבגדים, לא אני.

 

מה המקצוע האחרון ש..:

למדת בבית-ספר: הממ.. מתמטיקה

 שהיה לך בו מבחן: מתמטיקה.

שעשית בו שיעורים: לא עשיתי שיעורים כבר לפחות חודש וחצי. 

שהברזת ממנו: אף פעם.

שרצית לרצוח את המורה שמלמד אותו: אנגלית, פאולינה.

 

מי הקרוב משפחה האחרון ש..:

נישק אותך:  אמא.

הרביץ לך: אף אחד.

קנה לך מתנה: אמא ואבא, מסך מחשב (אוי וואלה לא כתבתי על זה, תצפו יותר מאוחר לפוסט)

הכין לך אוכל: אמא.

ראה איתך סרט: אבא, משפחת סופר-על

 

מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש..:

ראית: כל זה, ניקלודיאון.

הקלטת: לא זוכר. 

רצית לראות ושכחת: בובספוג (ניקלודיאון), אתמול.

נרדמת באמצע שלה: המופע של אמנדה (ניקלודיאון) 

שפשוט סגרת ת'טלוויזיה בגללה: מסטיק, ניקלודיאון.

 

מהו המאכל האחרון ש..:

אכלת: חביתה.

הקאת: לא זוכר. 

הזמנת במשלוח: לא זוכר.

אכלת עם חבר: חטיף.

זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זוכר.

 

מהו הסרט האחרון ש..:

הצחיק אותך: אני, רובוט 

ריגש אותך: לא זוכר.

הפחיד אותך: לא זוכר.

היית מוכן להרוג כדי לראות: אין כזה

 

מי החבר האחרון ש..:

הצחיק אותך: לא זוכר.

עיצבן אותך: לא זוכר.

הבאת אותה בשיחת נפש: אף אחד.

חלמת עליו: לא זוכר.

חשוב לך יותר מכל חבר אחר: מעין.

 

מהי ההופעה האחרונה ש...:

היית בה: פסטיגל... אם זה נקרא

רצית להיות בה, אבל לא היה כסף: אין כזה

רצית ללכת, אבל לא היה עם מי: כנ"ל

רצית ללכת, אבל היא הייתה רחוקה מדי: כנ"ל

כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: כנ"ל.

 

מתי בפעם האחרונה:

ערסים התנחלו לך מתחת לבית: NEVER

העירו לך על איך שאתה לבוש: פורים :)

הבטן שלך קרקרה: לפני חודשים.

שמעת מוזיקה: לפני שרבתי עם אמא.

חלמת חלום מוזר: לא זוכר.

צחצחת שיניים:  בבוקר.

התקלחת: לפני כמה דקות.

החלפת גרביים: הורדתי אותם לפני שהתקלחתי.

רצית ללכת לישון: NEVER 

 

שם: יונתן קסלר

מין: זכר

מיקום: ת"א

 

מי האדם האחרון ש..:

שפך עליך שתייה: לא נראה לי ששפכו עלי.

זרק עליך משהו: לא זוכר.

צייר עליך משהו: אני, אני כל הזמן מצייר לי על הידיים.

תרם לך תשובה במבחן: לא זוכר.

 

איפה בפעם האחרונה..:

רבת עם מישהו: בחדר שלי, עם אימא.

התנשקת: NEVER

אכלת: בחדר, מול הטלוויזיה.

הלכת מכות: עם לא זוכר.

הצטלמת: בחדר, במצלמת אינטרנט.

 

מה הדיסק האחרון ש..:

שמעת: לא זוכר.

קנית: למה לקנות אם אפשר לצרוב או לשמוע במחשב?

שהמלצת עליו: אני לא ממליץ על דיסקים, אני ממליץ על שירים.

צרבת: לאבא, דיסק עם 4 שירים.

שברת: NEVER

 

מה הבגד האחרון ש..:

לבשת: פיג'מה.

הורדת (נו, פשטת?): חולצה כתומה ומכנסיים אפורים (נראה לי)

קנית: לא קונה, קונים לי.

לווית מחבר: אני לא מלווה מחברים בגדים.

זרקת: לא יודע, אמא שלי מתערבת לי בבגדים, לא אני.

 

מה המקצוע האחרון ש..:

למדת בבית-ספר: הממ.. מתמטיקה

 שהיה לך בו מבחן: מתמטיקה.

שעשית בו שיעורים: לא עשיתי שיעורים כבר לפחות חודש וחצי. 

שהברזת ממנו: אף פעם.

שרצית לרצוח את המורה שמלמד אותו: אנגלית, פאולינה.

 

מי הקרוב משפחה האחרון ש..:

נישק אותך:  אמא.

הרביץ לך: אף אחד.

קנה לך מתנה: אמא ואבא, מסך מחשב (אוי וואלה לא כתבתי על זה, תצפו יותר מאוחר לפוסט)

הכין לך אוכל: אמא.

ראה איתך סרט: אבא, משפחת סופר-על

 

מהי תוכנית הטלוויזיה האחרונה ש..:

ראית: כל זה, ניקלודיאון.

הקלטת: לא זוכר. 

רצית לראות ושכחת: בובספוג (ניקלודיאון), אתמול.

נרדמת באמצע שלה: המופע של אמנדה (ניקלודיאון) 

שפשוט סגרת ת'טלוויזיה בגללה: מסטיק, ניקלודיאון.

 

מהו המאכל האחרון ש..:

אכלת: חביתה.

הקאת: לא זוכר. 

הזמנת במשלוח: לא זוכר.

אכלת עם חבר: חטיף.

זרקת על מישהו או הפלת על עצמך: לא זוכר.

 

מהו הסרט האחרון ש..:

הצחיק אותך: אני, רובוט 

ריגש אותך: לא זוכר.

הפחיד אותך: לא זוכר.

היית מוכן להרוג כדי לראות: אין כזה

 

מי החבר האחרון ש..:

הצחיק אותך: לא זוכר.

עיצבן אותך: לא זוכר.

הבאת אותה בשיחת נפש: אף אחד.

חלמת עליו: לא זוכר.

חשוב לך יותר מכל חבר אחר: מעין.

 

מהי ההופעה האחרונה ש...:

היית בה: פסטיגל... אם זה נקרא

רצית להיות בה, אבל לא היה כסף: אין כזה

רצית ללכת, אבל לא היה עם מי: כנ"ל

רצית ללכת, אבל היא הייתה רחוקה מדי: כנ"ל

כולם רצו ללכת, ורק אתה לא: כנ"ל.

 

מתי בפעם האחרונה:

ערסים התנחלו לך מתחת לבית: NEVER

העירו לך על איך שאתה לבוש: פורים :)

הבטן שלך קרקרה: לפני חודשים.

שמעת מוזיקה: לפני שרבתי עם אמא.

חלמת חלום מוזר: לא זוכר.

צחצחת שיניים:  בבוקר.

התקלחת: לפני כמה דקות.

החלפת גרביים: הורדתי אותם לפני שהתקלחתי.

רצית ללכת לישון: NEVER 

 

מהו הבלוג האחרון ש...:

נכנסת אליו: שלי..

קראת בו: של קשת.. Suicidal Bliss

הגבת בו: אחד לא מוכר

קראת בו שאלון: קשת, העתקתי ממנה את השאלון הזה (חוץ מהשאלות האלה של המהו הבלוג האחרון ש.. שאותם המצאתי)

יצאת ממנו מרוב כיעור: הבלוג של הפקאצה הזאת שהיה פעם ברשימת הפעילים.

 

(את הקטע האחרון עם השאלות על הבלוגים המצאתי)

נכתב על ידי , 30/12/2004 20:07   בקטגוריות שאלונים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-31/12/2004 23:54



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)