לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

פוסט עם 420 מילים


הרבה זמן לא היה כזה פוסט... אולי כי אני עצלן.

 


קיבלתי את זה די מזמן מחבר שלי שגר באמריקה ובא לפעמים לארץ (אבל הוא יהודי וישראלי הוא רק גר שם) כי אבא שלו מנהל חברה.. לא משנה... אז הוא הביא לי צמיד LiveStrong (גודל ילדים)

זה צמיד כזה שNike מוכרים ואת הכסף הם מתרימים לחולי סרטן.. ואם אני לא טועה ארמסטרונג עזר לארגן את זה או משהו...

הנה תמונה:

(ערכתי אותה בפוטושופ כי לא היה אור בחדר ולא ראו כלום אז בגלל העריכה לא ממש רואים את הLIVE)

 


גיליתי שאנשים חושבים שהשיר "סופרסטאר" נכתב בשביל רוני, אז אתם טועים מאוד.

הוא בכלל שיר של ג'מליה ששרה אותו באנגלית, ותרגמו אותו לעברית.

המילים כאן: http://www.azlyrics.com/lyrics/jamelia/superstar.html

 

ומרוב השתעממותי, אפילו עשיתי לו תרגום נכון לעברית, לפי מה שזה באמת אומר באנגלית:

אנשים תמיד מדברים על

כל הדברים שהם על משהו

תכתוב את זה על חתיכת נייר

יש לי הרגשה שאראה אותך יותר מאוחר

 

יש משהו על זה

בואו נמשיך להזיז אותו

ואם זה טוב בואו נמצא משהו לבשל

כי אני ממש רוצה להיות איתך

אני מרגישה כלשהי התחברות לדברים שאתה עושה

 

אני לא יודעת מה זה

זה גורם לי להרגיש כמו זה

אני לא יודעת מי אתה

אבל אתה בטח סוג של סופרסטאר

כי אתה רואה הכל לא משנה איפה אתה

 

מותק, תסתכל קצת מסביב

כולם יורדים למטה

תכיר את כל הבעיות יותר מאוחר

בנים רעים בהתנהגות הכי טובה שלהם

 

יש משהו על זה...

 

אני לא יודעת מה זה...

 

אני אוהבת את הדרך שאתה זז

אני רק נכנסת לעניינים ואז (חיחי יצא לי חרוז)

אם תניח עט על נייר

יש לי הרגשה שאראה אותך מאוחר יותר.

 

תעשה את התזוזה שלך, ונתקרב קצת

אתה עושה הכל בדרך הנכונה

הי בן אין לי עוד מה להגיד

כי אתה רק גורם לי לרצות לשחק

 

אני לא יודעת מה זה

זה גורם לי להרגיש כמו זה

אני לא יודעת,

חייבת להיות, חייבת להיות סופרסטאר

כולם מסתכלים עליך

 


אתמול בבצפר למדנו תנ"ך עם זהבה (שהיא גם המחכנת), והיא שאלה אותי שאלה:

זהבה: "יונתן, מה הפחד של שמואל משאול?"

~ כעבור 5 שניות ~

יונתן: "שכחתי"

זהבה: "נכון, הפחד שלו הוא ששאול יעלה בשלטון לרמה מעליו, תשובה מעולה יונתן!"

~ יונתן מתפקע מצחוק, ואחרי 3 שניות גם שאר הכיתה ~
זהבה: "מה מצחיק כ"כ יונתן? שתף אותנו"

יונתן (עדיין צוחק): "לא חשוב..."

זהבה: "נו יונתן, תספר לנו!"

יונתן (נרגע מהצחוק): "עזבי זה לא כזה מצחיק!"

זהבה: "צא עכשיו מהכיתה!"
מעין: "הוא אמר שהוא לא זוכר ואת אמרת לא מעולה"

זהבה (עם צחוק מזויף): "אה.. טוב יונתן, להבא תגיד לי אם אני מתבלבלת, אבל אתה צריך לזכור את החומר הנלמד"

 


 

נכתב על ידי , 29/1/2005 18:26   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *TiNkerBell* ב-4/2/2005 16:44



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)