לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

שאלון מוזיקה


סגנונות-

מהו סגנון המוזיקה המועדף עליכם? כל מיני.. נראלי רוק מהו סגנון המוזיקה השנוא עליכם? אין מי היא הזמרת האהובה עליכם? זה משתנה. עכשיו זאתי ששרה את השיר "יש בי עוד כח" של הפרויקט של עידן רייכל מי הוא הזמר האהוב עליכם? זה משתנה. עכשיו זה הזמר בשייגעצ. פאק שכחתי איך קוראים לו.. :S מי היא הלהקה האהובה עליכם? זה משתנה. עכשיו שייגעצ. מי היא הזמרת השנואה עליכם?  רוני. פעם אהבתי אותה (בעע) אבל כבר נמאס.

מי הוא הזמר השנוא עליכם? אין ממש =\ מי היא הלהקה ההשנואה עליכם? כנ"ל האם אתם מכורים למוזיקה? די... האם אתם מנגנים בכלי נגינה כלשהו? פסנתר. כותבים שירים? לפעמים. מהו השיר הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? וואו קשה.. טוב אי אפשר לענות, כי זה כל הזמן משתנה. עכשיו נראה לי Beatles – Lucy In The Sky With Diamonds. מהו האלבום הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? לא יודע..

מהו הקליפ הכי אהוב עליכם בכל הזמנים? אני לא ממש רואה קליפים... או או בסגנונות מוזיקה: פופ או רוק? רוק רוק קל או רוק כבד? קל פופ או היפ הופ? פופ מאטל או גשרנאג'? מה זה גראנג'? רוק או היפ הופ? רוק פאנק או אנק? אנק? ג'אז או סול? לא יודע.. פופ או אלקטרוני? פופ היפ הופ או מזרחית? מזרחי אלקטרוני או היפ הופ? היפ הופ רוק או מזרחית? רוק רוק או אלקטרוני? רוק מזרחית או אלקטרוני? מזרחי מוזיקה שקטה או רועשת? גם וגם ישראלי ולועזי: מוזיקה ישראלית או לועזית? גם וגם, תלוי בשירים פופ ישראלי או לועזי? ישראלי. יש פופ לועזי..? חחח היפ הופ  ישראלי או לועזי? לועזי רוק ישראלי או לועזי? ישראלי ראפ ישראלי או לועזי? לועזי אלקטרוני ישראלי או לועזי? לועזי העדפות- זמרים: רובי ווילאמס או ניק קרטר? מי זה רובי וויליאמס? אביב גפן או ברי סחרוף? ברי סחרוף אביב גפן או אביב ג'דג'? אביב ג'דג'...? אביב גפן או דניאל סלומון? דניאל סלומון

תום פטרובר או יוני בלוך? מי זה תום פטרובר? אלביס  פרסלי או  ג'ימי הנדריקס? מי זה ג'ימי הנדריקס? אליס קופר או מרילין מנסון? מי זה אליס קופר? ירמי קפלן או חמי רודנר? חמי רודנר יהודה פוליקר או שלמה ארצי? שלמה ארצי בן ארצי או עברי לידר? גם וגם מוקי או ארקדי דוכין? ארקדי דוכין דניאל סלומון או שלום חנוך? דניאל סלומון שלום חנוך או אביב גפן? שלום חנוך אביב גפן או נימרוד שיקלר? אף אחד נימרוד שיקלר או אסף אמדורסקי? אף אחד נימרוד שיקלר או דניאל סלומון? דניאל סלומון העדפות- זמרות: רוני דואני או גולייטה? מי זו גולייטה? אבל אני מניח שהיא.. :S שירי מימון או מאיה בוסקילה? שירי מימון פינק או אבריל לאבין? פינק? וויטני יוסטון או סלין דיון? ווינטי יוסטון? בריטני ספירס  או  ג'סיקה סימפסון? ג'סיקה סימפסון? איימי לי או אלאניס מוריסט? אלאניס מוריסט? אלאניס מוריסט או קורטני לאב? לא מכיר.. אורית שחף או דנה ברגר? אורית שחף?

שרית חדד או אורית שחף? כנ"ל בתי או שילה פרבר? שילה?

שילה פרבר או אורית שחף? אמא'לה! העדפות- להקות באסטד או גוד שארלוט? אף אחד

בקסטריט בויז או אנסינק? אנסטינק? ווסטלייף או בלו? ..? גילרז אלואאד או אטומיק קיטן? מי הם?

מטאליקה  או גאנס אנד רוזס?  מי זה הגאנס  הזה? נירוונה או  פרל ג'אם? ...?

יו2 או אירוסמית? אירוסמית? הדג נחש או כלא 6? הדג נחש. נו דאוט  או  מארון? ..?

הביטלס או רולינג סטון? הביטלס לד זפלין או פינק פלויד? פינק פלויד טייק דאת או ניו קידס פרום דה בלוק? לא מכיר

בלינק 182 או גרין דיי? גרין דיי רד הוט צ'ילי פפרז  או הפו פייטרס? ת'אמת שלא שמעתי אף אחד מהם אף פעם.. אוונסנס  או  גארבג'? גארבג'? אר.אי .אם או טרוויס? ....? אלג'יר או היהודים? היהודים היהודים או התעויוט? היהודים. כנסיית השכל או אלג'יר? כנסיית השכל

ואחרון: רוק-בנים\\בנות: בנים פופ-בנים\\בנות: בנות. אלקטרוני-בנים\\בנות: בנים

היפ הופ-בנים\\בנות: בנים ראפ-בנים\\בנות: בנים

 

בעעע נהיה לי עקום!!! זה עקום!! אעעע!!! חחחח

נכתב על ידי , 27/3/2005 18:11   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-27/3/2005 21:38



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)