לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

מווו


וואי, הרבה זמן לא עדכנתי.

כנראה אני גולש יותר מידי בwww.mtgil.com, ומשקיע יותר מידי במשחק הקלפים מג'יק.

יש לי שני אלבומים, אחד מהם נפוח לגמרי.

כל שבת שנייה בערך אני הולך לטורניר.

אבל כל זה כיף, אז מה אכפת לי?

 


האם את חסידה של קורנפלקס בתור ארוחת בוקר? כ"כ לא. אני אוכל קורנפלקס רק כשיש בצפר וזה כי ההורים שלי מכריחים אותי... =\ האם את מעדיפה את הקורנפלקס הישן והטוב, או בעד החידושים מלאי השוקולד ושאר דברים? השני. תלמה או קלוגס? (מסתבר שזה הבדל מהותי למדי) תלמה רולז!!!!!!11 יותר חלב או יותר קורנפלקס? קורנפלקס, אבל לא מעט מידי חלב. כף או כפית?(גם זה, מאוד מאוד מהותי. כל משתמש בכפית יעיד!) כף. האם תאכלי קורנפלקס גם בלי חלב (בשקית, למשל)? יאק. לסיום: עכשיו את הולכת לאכול קורנפלקס, או שאת זורקת את כל הקופסאות מהבית? לא זה ולא זה P:

 


 

צילום: איי פי

לאן המתנחלים מתדרדרים...

 

צילום: רויטרס

כתום לא הגיע לעבודה, לא הצליחו לפנות אותו ליפן.

 

צילום: איי.פי

במבט ראשון זה ודאי יראה כמו כדורים צהובים וקטנים עם כתמים או ביצים מסוגננות, אבל אם תסתכלו טוב תגלו שזה ברווזי אמבטיה. או ברווזי בריכה...

 


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3122058,00.html

האם בובספוג יחזיק מעמד בלי המדוזות?

כל זאת נגלה בפרק הבא של בובספוג מכנסמרובע!

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3120880,00.html

התקציר של הכתבה:

"רפי אהרנוביץ' מסתגר בביתו הממוזג עד יעבור זעם, ועושה את מה שהוא הכי אוהב לעשות - מבשל שתי ארוחות לא כל כך קלילות. מזל שהמזגן פעל".

אותי מעניין: מה הקשר?!

 


אני משתתף בישראוסקר!

בקטגוריית הבלוג הייחודי והבלוג המעוצב.

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=7403#cat9

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=7403#cat8

 

בבקשה תצביעו לי! :)


 

נכתב על ידי , 7/8/2005 14:29   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בת אדמת. ב-10/8/2005 15:37



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)