לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

רוני סופרסטאר בעירום כמעט מלא!


כמעט. רואים לה את כל הפנים.

מצטער, הייתי חייב לתת Push לכניסות קצת :]

 

תצביעו לי בישראוסקר בבקשה! לינקים מתחת לכותרת. תודה.

 


לבת מצווה של אדוה היינו בפארק מים בשפיים ורוני סופרסטאר הופיעה שמה. התמונות שלנו לא יעניינו אתכם (או במקרה שלנו עכשיו: אתכן).

הנה התמונות של הפאקצה האהובה ביותר על כולנו הפאקצות של ישרא.

 

דבר ראשון תפסיקי לרקוד יא חתיכת וונאבי רקדנית!

 

דבר שני,  דיי להתלהב מהשדיים.

 

כנ"ל הדבר הראשון.

 

נכון שכאן היא נראית כמו ארנב?

טוב, איך ציפיתם לאיכות טובה כשהיא רוקדת?

 

יאיקס. רוח רפאים רוני ורוח רפאים יהודה סעדו!

 

AND FOR THE GRAND FANALLY (ככה כותבים פנאלי?)

פאם פאם פאם פאם פאם פאם פאם!!!

טה טה טה טה דה דה טה טדה!!!

 

פום פום פום

 

 

 

 

~ועוד כל מיני תופים ורעשים מוזרים~

 

 

 

 

 

מוכנים?

 

 

 

 

 

 

 

 

כן כן קפטן!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מוקעקע. היכונו לרעב..!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

תתכוננו לתמונה באיכות טובה יחסית לשאר..

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

(יאיי, זה כיף למשוך ככה פוסטים שיראו ארוכים [: )

 

 

 

 

 

 

 

טדה!

 

 

 

 

 

נכון שהיא דומה לשיר ביטון?

 

 

 

 

 

כאף שטות. אני רואה יותר מידי כוכב נולד.

חשבתי שהמאבטח של רוני (שאגב חתם לנו  ) דומה לכפיר אדרי!!!

 

רק קילרקילן והתמכרתי רשמית.

 

 

 

טוב, דיי למשוך!

דיי!

ילד רע.

 

אה, ואני כל הזמן אמרתי שאני אצעק באמצע "רוני תעשי לי סנדוויץ'!" אבל שכחתי אז בסוף עמדנו ליד גדר כזאת שראו אותה יוצאת מהבמה למכונית שהסיעה אותה, אז כשהיא יצאה צעקתי לה "רוני תעשי לי סנדוויץ'! ובאותה הזדמנות גם שוקו, אני צמא ורעב!!!!!"

LOL אני חושב שהיא שמעה וגם כולם הסתכלו עלי במבט של "יא מתלהב".

 

זהו להיום,

להתראוֹוֹת.

 

עריכה: אוקיי, זה לא רק אני. עשיתי מחקר וזו באמת שיר ביטון.

אפילו עיצבתי יפה בשבילכן.

 

נכתב על ידי , 22/8/2005 19:36   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדנוש ב-31/8/2005 23:09



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)