
וגם בSMS!
תשלחו 880856 למספר 8686
תודה.
התעודות אצלינו עקומות. אין מספרים, זה הולך לפי שולט היטב-שולט-שולט חלקית-עדיין מתקשה.
וגם הם מפרטים והכל, ויש קטגוריות מפגרות.
שמירה על איכות חיים וסביבה
עוזר/ת לחברים - בקביעות
מאזין/ה ומתייחס/ת לדברי חברים - בקביעות
אחראי/ת למילוי תפקידים - בקביעות
מקפיד/ה על ניקיון מחברות וספרים - בקביעות
שומר/ת על חומרי למידה בכתה ובביה"ס - בקביעות
שומר/ת על רכוש בית הספר - בקביעות
למידה עצמאית
פועל/ת בהתאם להנחיות - בקביעות
יודע/ת לשאול שאלות משמעותיות - בקביעות
משער/ת השערות ענייניות - בקביעות
יודע/ת להשתמש במקורות מידע מגוונים - בקביעות
מסיק/ה מסקנות - בקביעות
עובד/ת בהתאם לסדר יום מתוכנן - בקביעות
אחראי/ת ללמידתו/ה - בקביעות
[נו, הכל בקביעות]
נושא אינטגרטיבי
במסגרת פרוייקט "חבר בוגר" יצרת קשר עם החניכים הצעירים ועזרת בתהליך ההסתגלות לבית הספר. הקדשת מזמנך וגילית אחריות. במסגרת השיעורים נחשפת לטקסטים העוסקים בערך "חברות" ובערך "נתינה". לקחת חלק פעיל בפעילויות שעסקו במהות הזמן, לוח השנה העברי וחגי תשרי.
[רואים מה אני אומר כשהתעודות עקומות?]
עידוד קריאה
הגשת "יומני מסע" ובהם תיארת את חוויותך במהלך קריאת הספרים.
תנ"ך [הו, סופסוף נורמליות]
הטבת להבין את מאפייני תקופת שלטונו של המלך דוד וראשית תקופת מלכותו של שלמה. גילית אחריות רבה ללמידתך: ניצלת ביעילות את זמן העבודה לבצוע המטלות ועבדת באופן רציני.
כישורי שפה
היטבת להכיר סוגי כותרות ולהבחין בין הסוגים השונים. הנך מזהה משפטי מפתח ומיטיב לאתר רעיון מרכזי בקטע נתון. מבחין בין עובדה ודעה ומבין את ההבדלים ביניהם.
היסטוריה
הישגיך בנושא יוון הקלאסית טובים מאוד [נו, יש גם מצויין]. מגלה התמצאות בחומר הלימודים במהלך השיעור. עליך להקפיד על הגשה של כל המטלות בזמן. [נו, שתוק, סה"כ פעם אחת הגשתי לך מחברת שיעור אחד יותר מאוחר.]
חשבון [יענו מתמטיקה]
פעולות במספרים טבעיים: שולט היטב
שברים פשוטים: שולט היטב
מספרים עשרוניים: שולט
הנדסה: שולט היטב
-
עבודה בקבוצות: אתה משתף פעולה ותורם מיכולתך בעבודה בקבוצות.
ביצוע משימות: אתה מקפיד לבצע את המשימות המוטלות עליך בכיתה ובבית.
רצינות ואחריות בלמידה: אתה עובד ברצינות בשיעורים ומגלה אחריות בלמידתך.
תקשורת מתמטית בכתה: נסה להשתמש יותר במונחים מתמטיים בהסבר הפתרון שלך.
השתתפות פעילה בכיתה: עליך לקחת חלק פעיל יותר בדיונים הכיתתיים.
הערות: נענה לחידות ולאתגרים.
טבע [יענו ביולוגיה, מו"ט, מדעים או ווטאבר]
למדת מהי מערכת אקולוגית תוך זיהוי מרכיבי הסביבה הביוטים והאביוטים הקיימים בה ולרוב הבנת את השפעתם על היצורים החיים. הכרת סוגים שונים של קשרי קיום: טורף-נטרף, הדדיות, תחרות, טפיל-פונדקאי והבנת את משמעותם. הבנת את השפעת האדם בפעילותו היומיומית על קשרי הקיום השונים של יצורים חיים עם סביבתם. העבודה שהגשת על עץ השיטה כסביבה אקולוגית העידה על הבנה של הנושא הנלמד. הנך מגלה עניין חלקי בנושא הנלמד. [נו, מה את רוצה. תלמדי משהו מעניין!] השתתפותך בשיעורים חסרה [אבל המחנכת אמרה לא להתייחס להערות של "לא משתתף"!]. עבודתך בכיתה לרוב רצינית [סתמי אני תלמיד טוב!!] התנהגותך טובה מאוד.
[נו, מורה סתומה.]
סביבה [יעני גיאורפיה]
סין- אתה מזהה היטב את גבולותיה של סין, תנאי הטבע שלה ואת החלקוה לאזורים עיקריים. יישובים במרחב - אתה מבין תהליכי שינוי ביישובים כפריים ועירוניים בארץ ובעולם. אתה מכיר מושגים בנושא ומדדים לאבחנה בין מדינות מפותחות למתפתחות. שליטתך במיומנויות מפה ואטלס טובה [מה?!!?!!? טובה?! זהו?!?!?!?
באמת שלדעתי אני מצויין בזה.], אתה ממלא בקביעות את כל מטלות השיעור.
תצ"א [תצלומי אוויר]
אתה יודע מהם תצלומי אוויר ותצלומי לווין ומכיר היטב את ההבדלים ביניהם. מתמצא היטב במפה הטופוגרפית, מיישם מושגים כקווי גובה ונקודות ציון, כדאי לתרגל חשוב מרחקים לפי קנה מידה. [רק שתדעי, אני לא הולך להתאמץ בגרוש על המקצוע הכי מיותר בעולם]
מחשבים
למדת לעצב מסמך WORD [כאילו שלא ידעתי], לצור ולערוך טבלאות מורכבות [כאילו שלא ידעתי]. התנסית בחיפוש מידע באינטרנט [כאילו שלא ידעתי] ובשימוש בדואר אלקטרוני [כאילו שלא ידעתי]. אתה מתנסח בבהירות. עבודותיך ערוכות בצורה אסתטית. כל הכבוד!. [כן, עם נקודה בסוף. נו, עזבו אותה, היא רוסיה.]
אנגלית
הבעה בעל-פה: שולט היטב
הבעה בכתב: שולט היטב
דקדוק: שולט היטב
הבנת הנקרא: שולט היטב
-
אתה בקיא בחומר הנלמד במיומנויות השפה השונות. כישוריך בשפה גבוהים באופן מיוחד [יכול להיות שזה בגלל שגרתי באמריקה פאקינג 3 שנים?!] והינך מתקדם בחומר כלומד עצמאי. גישתך למקצוע אחראית ורצינית. המשך כך!
ערבית
בסמסטר זה חזרנו על אוצר מילים משנים קודמות ולמדנו [את מתכוונת "היינו אמורים"?] אוצר צילים בנושאים נוספים- ביה"ס, איברי הגוף, מקצועות הלימוד ועוד [יש לך טעות, בטעות רשמת "ועוד"]. כמו כן, למדנו את הסיפור "שלושת העצלנים" בערבית מדוברת. הנך שולט בחלק מאוצר המילים שנלמד ועליך לחזור על כך לפני כל שיעור. אשמח לשמוע אותך לעיתים קרובות יותר בשיעור. התבטאת היטב בע"פ בערבית במשימה בנושא ביה"ס. התנהגותך טובה מאוד.
קבוצת "עניין אחר" [כלומר... מגמות]
השתתפת בחוג [אצלינו קוראים לזה חוג אבל זה כמו מגמה] "מובילות ירוקה- הרוח החיה שבחבורה", שעסק במפגש בין האדם לבעלי החיים, וחשף אותנו לסוגיות חברתיות ורגשיות בעולמנו. תודה שתרמת לקבוצה ולבעל החיים שאימצת. [חחחח לא אימצתי 
][עלא דבר.]
אומנות
עבדת יפה מאוד במשך הסמסטר, גילית יוזמה ורצון לעבוד- כל הכבוד!
חינוך גופני [גם המורה קוראת לזה ספורט אז למה לא לרשום פשוט ספורט?]
הינך מגיע לשיעור בצורה מסודרת, משתתף פעיל במהלכו ומשתף פעולה עם חבריך. מכיר מיומנויות נלמדות, מבין ומיישם את הנלמד. יכולותיך והישגיך באתלטיקה קלה ומשחקי הכדור טובים. [חחחחחחחחחחחחחחחחחחח טובים? אל תגזימי. גג "כמעט טובים"]
הערכה כללית [נכתב ע"י המחנכת]
יונתן,
הסמסטר הצלחת להשיג הישגים גבוהים בכל מקצועות הלימוד. הישגיך והתמדתך ראויים לציון מיוחד, אתה לוקח אחריות מלאה ללמידתך בכל תחומי הלימוד, מרבה להשתתף ולהפרות את השיח הכיתתי. [חחח NOT] תורם רבות מידיעותיך לדיונים השונים. אתה שקדן בלמידתך, ומנצל באופן מירבי ומיטבי את זמני השיעורים לעבודה איכותית. השנה, ניכר כי הרחבת את מעגל חבריך וכי אתה אהוד על חברי וחברות הכיתה. [חחח] המשך במאמציך אלו! דנה.
זהו. קקי.
עוד מעט מסיבה ואני מפחד.