לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

מפגש ישראפורים - היה מדהים!!1 [תמונות]


היה אחד מהמפגשים הכי כיפים שהייתי בהם!!

 

פגשתי כ"כ הרבה אנשים חדשים ואנשים שלא ראיתי הרבה זמן. ידידים, בלוגרים שקוראים אצלי, אני אצלם, זונות חיבוקים. פריקים. הכל.

אני לא אפרט שמות כי אני כמובן אשכח המון ואז מישהו יעלב D:

 

אני אספר בפירוט על המפגש מחר.

 

גם תמונות מחר.

 

למי שיש תמונות מהמפגש אצלו בבלוג שישלח לינק ישיר לפוסט ואני אשים לינק לפוסט פה.

 

תמונות אצל December

תמונות אצל the_shalow

תמונות אצל סולרו.

תמונות אצל ליאל וזה.

תמונות אצל Mati

תמונות אצל ג'ורג'יה.

תמונות אצל אלירם

תמונות אצל Charlie

תמונות אצל Gooli

תמונות אצל fontaine

תמונות אצל לולה

 

יונתן :)

[מעניין אם אני אחזור לפעילים... ^^]

 


עדכון.

הנה התמונות:

 

הגעתי לשם וצילמתי חבורה של אנשים שהגיעה.

 

והיה איש מגניב עם זקן כחול.

 

ואז ראיתי את רן עם "הגוונים החדשים" [שבעצם, הוא צבע גם ת'זקן]

 

והייתה אחת עם שלט "HUG ME"

 

ואז היה תרנגול.

 

 

ואז היה איש מגניבולי.

 

ווונאבי תרנגולת.

 

ואז הסתובבתי וראיתי את יואב! [החיים זה לא סטנד-אפ]

 

 

ואז הייתה מריה.

 

ואז היה קוואה-קוואה.

 

ואז הייתה ענבר [?] ו..עוד אחת, מצטער.

 

ואדוה.

 

אדר

 

אילנה עם הקסדה שלי.

 

הזוכה המאושרת בהגרלת הפרו - זוערית.

 

קשת', שעדיין לא החזירה לי את הסימס.

 

אנטון.

 

עם חברה.

 

ואז ראיתי את ליאל.

 

ואז עשיתי תמונת מצב.

 

ג'ן.

 

 

ליאל פרופיל.

 

ליאל מופתע.

 

אני וזאתי מבצפר. נו, דיאנה.

 

ג'ין.

 

ג'ין וג'ן.

 

 

אני והאיש שהתחפש לבלוג.

 

אני.

 

ג'ין.

 

טלושה.

 

אקס.

 

דניאלה.

 

טלושה.

 

היא.

 

משמאל לימין: אביטל, תרה ומישהי.

 

אדר

 

ווירד גרל.

 

אני ומישהי.

 

אודליה, אחותה של סבטה [היא כזו חמודע!]

 

תרה.

 

סבטה.

 

ערס נחמד כזה וחברתו.

 

אלירם.

 

 

 

אודליה [עיניים מדהימות!].

 

ליאל.

 

אדוה.

 

אני ואבירם.

 

מתנחלת XD

 

שלט.

 

אני. לא אני, אני! XD

 

אני והיא.

 

תרה.

 

ספיר ואילנה.

 

סבטה ואודליה.

 

אני ואודליה.

 

נועה, אני ומור.

 

אודליה.

 

ג'ינג'י, שחור, ג'ינג'י.

 

מאיה ודניאלה.

 

אודליה מאחורי השלט.

 

אני והיא.

 

תרה.

 

נועה.

 

נסטית והיא.

 

אביטל ועזריאלי. תמונה יפה, לא?

 

 

נועה.

 

 

נסטית.

 

נסטית ואני.

 

עמוד עקום.

 

מימסה.

 

 

 

קרן מצלמת אותי ואני אותה.

 

פרג.

 

 

 

 

 

 

ניב.

 

אחת שגנבה לי את הקסדה.

 

רן והזקנקן.

 

הוא והיא.

 

הם.

 

ואז טיילתי קצת בחנויות וראיתי את גשם.

 

 

ואז חזרתי לגג.

 

והיה את זה.

 

ואז ראיתי את עומר!!11

 

 

 

 

 

ואני.

 

 

שאר התמונות!!!:

 

 

זבל, שבגללו כמעט העיפו אותנו מהגג.

 

גשם

 

 

דיאנה [מהבצפר שלי!!11121]

 

איש מגנובילי

 

אני, אלירם ומימס

 

אני ומימס

 

נועציטון משובח!

 

סבטה

 

 

 

תרה

 

כאן בונים

 

קשת מכה!

 

סנטה קלאוז וטלושה.

 

אני

 

הו, כמה רומנטי.

 

ואז נהיה לילה.

 

חעחע.

 

בנוני!

 

אנשים

 

תום.

 

אישי.

 

היא.

 

הם.

 

הוא.

 

הן.

 

היא.

 

שאר האנשים שנשארו, באיזור טאוור רקורדס.

 

הדס.

 

הדס ורות.

 

רות.

 

תום.

 

נועה. היא ביקשה שאני אשיים איזשהי תמונה שלה אחרונה אחרונה, אז הנה, אני מקשיב :)

 

סוף.

יונתן.

נכתב על ידי , 14/3/2006 19:05   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג  
הקטע משוייך לנושא החם: מפגש ישרא בלוג
256 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 22 ב-31/3/2006 19:14



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)