לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

פרצתי לבלוג של קסלרון:P


חהחה, בלוגרית אנונימית פרצה לסלברשת, חהחהחה!

אז כנסו כי למחנך שלי יש אקדח  - israblog.co.il/74453

לטל יש חברה והוא מאוהב בה והם התנשקו...

וזהו.

ו... הממממ... יש לי מסר להעביר לאומה-

גרביים ברבים זה בלשון נקבה - לאיש המוזר שאמר לי שלא.

מה, אמרתם פעם גרביים מסריחים? כן אמרתם?! טוב, נעזוב אתכם בשקט.

הממממ... מה אני אומר??

אני רוצה אהבה וצומי גברי, אז תדברו איתי...

מיעעעעעעווו, אני בודדה.

יותר בודדה ממישהו שאם אכתוב את שמו כאן הבלוג שלי ימחק במהירות האור.

אוטומטית.

אז, נחשו מי.

אה, וקסלר מוסר ש- פופיק! בעצם, פאטפיק.


מוחאחאחאבחאחאחבחההחחחהחחאחאחחעחאחוהחאואחאוהחעואחואחעוהחחאוחהוחוחעוהחאוא!!!

גם אני פרצתי לבלוגו של קסלר! חה חה חה!

וכמו כל פורץ ידוע אני אפרסם את בלוגי השקסי.

israblog.co.il/179279

מה?! לא שמעתי!

israblog.co.il/179279

תיכנסו זונות.

 

ועכשיו כמה מילים על קסלר:

 - קסלר הוא ילד. כן לכל התוהים שביניכם קסלר הוא אדם. דה.

 - קסלר לומד בבית הספר לטבע סביבה וחברה ובכיתה ח' הוא יתחיל ללמוד על איבר המין הנקבי, והגברי ועל מחזור וכ'ו.

 - קסלר, שמו האמיתי הינו יונתן.

 - קסלר הוא בן 11.

 - קסלר מאמישקסי.

 - קסלר בטח יתלהב מזה שאמרתי שהוא מאמישקסי.

 - קסלר ימחוק עכשיו מראשו שאמרתי שהוא מאמישקסי.

 - קסלר צריך ללמוד לציית לניצן!

ניצן אוהבת קסלר.

ניצן ללכת ביי.

נכתב על ידי , 24/5/2006 11:21  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ShnitzGili [שניץ] ב-31/5/2006 19:58



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)