לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

I'm on the highway to hell


תימני עם זין של ג'בטה...

בוא עשה איתנו אורגייה!

 

אגב, לג'בטה יש זין כזה:

 


האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות פסיכו-תת-מודע- משהו? .

..

...

 

אממ..

אממ.

אממ!!!

 

"תשמעו משפט סיני עתיק: כשאין לך מה להגיד, תגיד משפט סיני עתיק"

 

האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות מיסטית-נבואית?

אם הייתי יודע מה זה כבר מזמן היה כאן איזה משפט שנון ומקורי.

 

האם כבר קרו לך דברים שנדמה היה לך שחלמת עליהם לפני כן?

פעם עומר היה אומר תחת בקביעות.

 

קורה שקשה לך להזכר אם משהו קרה לך בחלום או במציאות?

למי יש כוח לקרוא את השאלה?

 

האם חלמת אי פעם חלום ששינה את חייך?

ראיתי שיש שם משהו עם חייך.

אז.. אממ.. אני אחייך.

(להגדיל סמיילים זה כיף. וגם לכתוב הערות בסוגריים בכתב קטן זה כיף).

 

מה סוג החלומות האהוב עלייך?

בחייאת, תקצצו במספר השאלות, כואב לי הראש.

 

האם יש לך זכרון טוב לחלומות?

יש לי 80 GB.

 

מה החלום הכי מוקדם שאת זוכרת שחלמת?

כתבתי הערה פוגענית ביריב חבוט, אבל החלטתי למחוק אותה עקב הנזקים שעלולים לקרות לבלוג לאחר שיריב יקרא את זה (כן, מסתבר שהוא קורא כאן )

 

האם קרה אי פעם שהחלטת החלטה בהשפעת חלום?

היה כתוב שם משהו עם שפעת החלום..

נכון??

נכון?!!?

 


וואו.

זה לא היה מצחיק.

 


יש לי רסן.

רסן!!!!

(ווי, אני מרגיש כמו ילד בכיתה א' שמגלה את אופציות העיצוב של הXP.

 

החליפו לי את הפלטה, כי לא הלכתי איתה.

זה עדיף על הפלטה הרסן הזה, למרות שזה מכוער. לפחות אפשר לדבר עם זה?

 

 


וואו.

בפוסט הזה יש מלא דברים שאפשר להשתמש בהם לתגובות נצאה.

לכל החכמים: אל תנסו אפילו, אני מוחק הכל בלי היסוס. (היסוס? זה כמו היפי וסוס ~אהמ אהמ~מונית קטין-מוניטין~אהמ אהמ~)

 


בשיטוטי אחר משהו מעניין בישרא,

הגעתי לחנות שלהם.

עכשיו חשבתי לעצמי,

למה גאד דמאט שמישהו יקנה ספל של ישראבלוג?!

מעניין אותי אם מישהו באמת קנה שמה משהו.

 


Living easy, living free Season ticket on a one-way ride Asking nothing, leave me be Taking everything in my stride Don't need reason, don't need rhyme Ain't nothing I would rather do Going down, party time My friends are gonna be there too I'm on the highway to hell No stop signs, speed limit Nobody's gonna slow me down Like a wheel, gonna spin it Nobody's gonna mess me round Hey Satan, payin' my dues Playing in a rocking band Hey Momma, look at me I'm on my way to the promised land I'm on the highway to hell (Don't stop me) And I'm going down, all the way down I'm on the highway to hell

down I'm on the highway to hell

 

Highway To Hell //AC/DC

 

 

בכביש הראשי לגיהנום,

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 25/5/2006 22:20   בקטגוריות תשובות לשאלונים השבועיים, שירים וסיפורים, סיפרותי  
156 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליטל ב-9/6/2006 18:57



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)