לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

פוסטון שכזה.


ביקשתם עדכון?

הנה. קיבלתם.

 


יש לי כבר טבלה לספירת ימים.

עוד פאקינג 16 ימים לחופש הגדול, זה יותר מהמספר האמצעי!!11

למה אני לא בתיכון?!

 


אני כנראה אלך לשיעורי צילום בחופש הגדול.

אדוה הציעה לי, היינו אמורים ללכת ביחד, לא יודע מה נעשה בסוף.

וגם אני רוצה להתחיל גיטרה, אבל זה עוד אני צריך לדבר עם אמאבא.

נקווה שילך לי.

 


כמה פעמים את מוצאת את עצמך שונאת דברים?

הרבה. ייתכן שיותר מדי.

 

האם איחלת למישהו דברים נוראים בהתקף של שנאה? אם כן - מה איחלת לו?

כן. הרבה דברים. D:

 

האם התחרטת אחר כך?

על הרוב כן, אני מניח.

 

הסכויים שמישהו שונא אותך כרגע גבוהים מאוד, האם זה מפריע לך?

התרגלתי מתגובות הנאצה DDD:

 

האם את מחשיבה עצמך כאדם מלא שנאה?

לא ממש.

 

האם את מרגישה אשמה כשאת שונאת?

לפעמים.

 

האם יפריע לך אם מישהו ייגש ברחוב ויאמר לך כי הוא שונא אותך?

~אהמ~ kadaj ~אהמ~ אה סליחה, זה היה בקניון -_-

 


ולסיום, סוף סוף הצלחתי להעלות את השיר My Humps מההופעה שהייתה לBlack Eyed Peas בארץ.

לא מומלץ לשונאי היפ-הופ, או שונאי BEP בפרט.

 

יונתן קסלר.

עדיין בחיפוש באינספור השבילים.

נכתב על ידי , 14/6/2006 17:41   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, הופעות, תשובות לשאלונים השבועיים, וידאו  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מפגש באילת!!!!!!!11 ב-28/6/2006 11:22



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)