לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

ביי. עוזב.


אתם ידעתם שזה יגיע, ידעתם.

התאמצתם. קיללתם אותי, עשיתם לי את המוות.

אין לי טעם להמשיך, אין לי בשביל מה.

עשיתי את זה ת'אמת בשבילכם בעיקר, לא בשבילי. בשבילי יש לי בלוג אישי וסודי. ועכשיו אתם שונאים אותי, אז אין טעם להמשיך.

 

זו הייתה אחת התקופות היפות בחיים שלי.

אני לא אשכח את ישראבלוג לעולם.

הוא השפיע עלי בהמון דרכים.

תחשבו על זה, הגעתי לטלוויזיה בזכות אתר באינטרנט. עמוד אחד שבכלל אני לא יצרתי באינטרנט.

 

יש המון אנשים שאני רוצה לשמור איתם על קשר, אני אכתוב שמות. אני מניח שרובכם לא הייתם רושמים אותי פה, לא הייתם מעלים בדעתכם כזה דבר, לרשום אותי פה. אבל זוהי ההחלטה שלי. (לא לפי סדר). יש כאן גם אנשים שאני בקשר רחוק איתם ואנשים שהייתי איתם בקשר טוב והתרחקנו.

 

אנע, אנה, אדוה, ענבל, ענבל, דנה, ליאל, נעמי, קארן, שי, שירה, דורון, עומר, עדי, דין, הדס, גשם, סבטה, רן, נוגה, דור, אור, הילה, אלמוג, הוד, אלה, אביטל, שרון, קארינה, נועה, גאות, מור, איציק, וכל השאר. מצטער אם שכחתי מישהו.

 

למה אני עוזב? בגלל דברים בסגנון (ואלה רק דוגמאות, יש עוד המון):

ואז מה אם הפוסט סיום מלא בדברים כאלה? שאנשים יראו מה באמת חושבים עלי.

 

http://k.domaindlx.com/elnatan/kesler.swf

 

 

 

 

 

 

 

 

ותזכרו, אלה רק בודדים.

בכל פוסט יש לעתים כמה עשרות.

 

אז ביי. היה כיף.

שלום ולא להתראות.

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 19/6/2006 17:05   בקטגוריות פוסט סיום  
הקטע משוייך לנושא החם: תגובות נאצה
864 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/8/2008 23:57



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)