לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני חוזר, סופית! (:


כל העידודים שלכם, התמיכה שלכם, המילים הטובות והביקורת הבונה, גם בתגובות לפוסט הפרידה שלי, גם בנושא החם - שכנעו אותי שהדבר הנכון לעשות הוא לא לעזוב אלא להישאר ולהיאבק. אף אחד מן הנבלות האלו, שמשמיצים רק בגלל שהם מקנאים - לא ראוי שאני אפסיק לכתוב - אפסיק לעשות את הדבר שאני כל כך אוהב - רק בגלל שהוא נהנה לכלכך את הבלוג בשטויות שלו. ולכן, מעכשיו תתאפשרנה רק תגובות מזוהות, ובהמשך - כאשר תופעל המערכת החדשה - מגיבי תגובות נאצה ייחסמו. מעבר לכך אני הולך להתעלם מכם. אתם לא ראויים לתגובות שלי!. אני ממליץ לכולם למלא את השאלון השבועי, שכתבתי אני.

אז לסיכום, אני שם עליהם כזה  זין, ואני נשאר.

 

האם יש לך תגובות נאצה? באיזו תדירות את מקבלת?

הו. אני הראשון שעונה על השאלון. ובמקרה, אני גם כתבתי אותו :) כן, יש לי. נראה לי הכי הרבה בישרא, לא? כמה עשרות לפוסט. אבל עכשיו אני שם עליהם כזה זין! =]

 

מה דעתך על תגובות נאצה?

אני חושב שזה דבר מאוד מפגר. ורק מוכיח על ירידות וקנאות, ולא צריך להתייחס על זה. למרות זאת, זה פוגע, וטוב שסוף סוף יריב הולך לעשות עם זה משהו.

 

האם את מגיבה בעצמך תגובות נאצה? מדוע?

לא, כי אם אני מקנא/שונא/מתעב/כועס/לא מסכים/משו אחר עם מישהו, אני אגיב לו את זה בביקורת בונה ולא תגובת נאצה.

 

מה לדעתך צריך לעשות עם תגובות הנאצה? למחוק אותם, לענות להם או להתעלם מהם?

זה תלוי במה שמי שמקבל את התגובות מרגיש. אני עד עכשיו הרגשתי צורך למחוק, לא יודע מה אני אעשה מעכשיו.

 

האם אי פעם סגרת בלוג בגלל תגובות הנאצה שהיו בו? אממ, בערך :) וחזרתי! =]

 

מה לדעתך ניתן לעשות בנידון?

להתעלם או למחוק ופשוט לא לקחת ללב ולהבין שזה רק מקנאה או שעמום.

 

האם אי פעם פתחו בלוג נאצה נגדך או כתבו פוסט נגדך?

כן, הרבה.

 

איפה לדעתך עובר גבול הטעם הטוב, בין תגובה שהיא ביקורת בונה לתגובת נאצה?

ברגע שזה מגיע לקללות וירידות, נראה לי.

 

האם לדעתך תגובת נאצה היא סוג של הוצאת דיבה (האסורה על פי החוק)?

תלוי עד כמה ("יש לך בלוג גרוע יא הומו" או "הלוואי שתמות יא בן זונה אני אשרוף אותך אני ארצח אותך כשאני אראה אותך במפגש").

 

כל מגיבי הנאצה יימחקו מעתה והלאה. אין טעם לנסות.

יונתן, שחזר.

נכתב על ידי , 24/6/2006 11:36   בקטגוריות שוקולד פרה  
184 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-2/7/2006 06:53



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)