לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

שייגעצוש והלונה פארק


היום הייתי בלונה פארק בדבר הזה של אורנג' עם תומר גריידי מבית ספר לטבע (כן, הוא ממש התעקש), שברגע האחרון הצלחתי למצוא מישהו ללכת איתו. אתה בטוח שהיא לא תכעס שהברזת לה? ^^ ~סטגדיש~

בכל מקרה, היה כיף... מלא אנשים זיהו אותי ודיברתי עם איזה זוג בתור למתקן מים והבת ראתה אותי בעובדה ^^ וואי אני ממש שוויצר. אל תדאגו, אני אמחק את תגובות הנאצה שלכם. אין לכם טעם לנסות

ואז הייתה הופעה מעולה של שייגעצ, היינו שורה ראשונה וצילמתי והקלטתי טיפה בפלאפון ויצא גרוע.

תומר ממש רוצה שאני אכתוב את השם שלו כי הוא תשומי. כן, אני רושם נכון ואני רושם תש ולא צ. הרי, זה בא מתשומת לב, לא צומת הלב! אה, אה? סטגדגדיש!!11

-קולות ינשופים-

לא באמת, אל תהיו עילגים.

אז כמו שאמרתי, תומר רוצה להיות כתוב פה. תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר תומר. (מספיק לך? יא תשומי!)

אממ... כן. הרבה אנשים שואלים אותי מה מיוחד בבלוג, ואין לי מה לומר. זה מעצבן.

אבל אמנם, גם הבלוגים של עומר ההיפראקטיבי (פרסומות סמויה #1) ויאהב (פרסומת סמויה #2) הם לא מיוחדים?? אז מה אם הם יודעים לצייר בפלאש יפה? זה אומר שאני סתם כזה?!

הו וול...

אה, ויש גם את זה, לא ידעתי איפה לתקוע את זה.

תמצאו אותי שם איפשהו. כן כן, אני שם מסתתר. התמונה בערך מלפני שנה, סתם שתדעו.

 

תומר ישן אצלי והוא רוצה שאני אסיים את הפוסט, אז בנימת פרידה

חיבוקי!!1

קסלר (ותומר גם, מסתבר.)

נכתב על ידי , 28/6/2006 22:12   בקטגוריות הופעות, לונה פארק  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -אלעד- ב-2/7/2006 22:04



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)