לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

פלישה לבלוג של קסלר!!!!11


שלום אנשים שיושבים מול המחשב ומחכים שיונתן יעדכן כדי להציף אותו בתגובות נאצה!

כאן שי החמוד וה100מם והy!ר0. מצטער אם ביאסתי.

אני רוצה תגובות נאצה! אני! אני! אני! (וכמובן שאני אמחוק אותן)

אז כמו שאמרתי (או שלא) אסור ללחוץ פה פה ופה.

טוב בקיצור חשבתי שעה מה להמשיך לכתוב פה כדי שיהיה פוסט 'עניני' אבל לא נראה שיש לי כח לחשוב בכלל.

 

 

שי החמוד והמאמם והy!רO

(סליחה שאני ככה, אדוה הכתיבה לי והיא כפתה עלי לכתוב את הקטע הזה:'( )

 

ועכשיו לפוסט מבית היוצר שלי:

 

שלום לכם כל קוראי הבלוג!!!11 אני כאן, שי, בפריצה ע-נ-ק-י-ת וחופרת (טוב נו, לא ממש) ליונתן המסכן XD

אז כמו שאמרתי (או שלא) אסור ללחוץ כאן כאן וכאן.

תודו שהייתם מתים לפרוץ לבלוג נחשק כמו של קסלר, ועוד עם 100,000 כניסות! כך שכל מי שפה יבוא אל הבלוג שלי! וואט א פאנאן!!!

טוב בקיצור חשבתי שעה מה להמשיך לכתוב פה כדי שיהיה פוסט 'עניני' אבל לא נראה שיש לי כח לחשוב בכלל.

 

 

אהה, ועדיין, במהלך הקטעים לא לחצתם על הקישור הארוך? אז תלחצו פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה

 

לא הספיק? אז תלחצו פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה פה

 

 

זהו,

שי, שנהפך להיות זונת צומי.

 


מצטער על זה.

הוא התעקש.

 

ועכשיו, כמו כולם, לרשימת דברים שצריך לעשות בחופש הגדול (הגיע הזמן שגם לי יהיה כזה):

6/7 - הופעה של דודו טסה

7/7 - הופעה של אינפקציה

10-17.7: טורקיה

9.7: נחשונית עם דנעע, בר, דין ועוד כמה.

* מחנה קיץ?

* ספורט, לרזות

* לונה פארק

* הופעה של דודו טסה

* לקנות אולסטאר

* עיצוב חדש

* עוד מפגש?

* מסיבה ביתית =]

* לנסוע ברכבת שוב

* להפגש עם בלוגרים לא בעזריאלי

* להכין מחברות טיסה, ומהר.

* קורס צילום, לא נראה לי שאני אעשה אי פעם באמת.

* גיטרה

* לצלם סרטון ולעלות לבלוג

 

זהו בינתיים.

 

ולסיום, קסם/ניסוי מדעי:

 

עד כאן מבית היוצר של קסלר.

נכתב על ידי , 5/7/2006 23:35   בקטגוריות פריצות לבלוג, וידאו  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זקן סיני ב-18/7/2006 06:07



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)