לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

עוצם עיניים!


יש שתי סיבות עיקריות שלא עדכנתי כבר שלושה ימים אחרי שחזרתי מטורקיה:

1) הייתי אמור לקבל את התמונות מהטיול אתמול ואני אקבל רק מחר, אז פוסטורקיה מחר או מחרתיים.

2) אין לי רעיונות.

 

בעצם, זה לא שאין לי רעיונות, אני פשוט מתעצל לחשוב על רעיונות, ובמקום זה אני כותב בוויקיפדיה ערכים על קטשופ. -_-

 

בכל מקרה, היה בטורקיה כייף, פוסט הבא אני אנמק יותר.

 


שברתי את המצלמה שלי איכשהו.

או שאנע, דין, בר או דנה שברו. לא ממש יודעים.

אז כרגע אני נאלץ לצלם עם מצלמת האינטרנט.

יש לי מנורה מגניבה כזו, עשיתי ממנה בייגלה:

 


מצאתי את התמונה הזו בחדשות ב-Ynet:

זה לא נראה כאילו הג'יפ מקדימה הולך לדרוס את השוטר?

 

וגם את זה מצאתי ב-Ynet:

צילום: רויטרס

או שיש לי דמיון מפותח, או שרואים פה איש עם פה פעור.

 

תהפכו את התמונה.

נכון שזה מגניב?

 

מה, אתם לא רואים?!

הדגשתי לכם.

עכשיו אתם רואים?

 


הרגע הצלחתי להעלות את התמונות רק של המטוס בדרך חזרה, אבל הן יצאו גרועות, אז אני אראה-

וידאו בלעדי של טיסה 713: בודרום-נתב"ג

 

 


שוב VIP :)

הורים עיתונאים זה רולז.

 


עוצם

ע י נ י י ם

(.) (.)

או ציצי.

 

 

אז הוא עף כמו

צ י פ ו ר

V

 

זה בסדר. אפילו אני לא הבנתי.

בא למפגש. קסלרונצ'וק.

 

נכתב על ידי , 19/7/2006 16:24   בקטגוריות וידאו, חזרתי מחופשה, תמונות  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angel engraving ב-23/7/2006 22:18



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)