לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

(ללא כותרת)


שכחו מהפוסט הקודם. שיניתי את דעתי לגמרי.

כנראה שצדקתם, שזה באמת מעלה את המורל

 


ווהו! המצלמה תוקנה!

וויפי

סוף סוף אני אוכל לעשות עדכונים רגילים, עם תמונות וסרטונים

 


אתמול באו אלי הרבה ילדים, ואז ישנו אצלי 4 ילדים,

ואני ושחר (חבר שלי) הכנו ארוחת בוקר מושקעת מ5:30 בבוקר וזה היה מוכן שעתיים אחרי 

בכל מקרה, לא ישנו, אז ישנתי בצהריים כמה שעות, ועוד מעט אני הולך אל אדוה ליומולדת  מזלטוב!

 


אני רוצה להתחיל לנגן על גיטרה קלאסית קצת זמן ואז גם חשמלית.

יש המלצות למורים במרכז-צפון ת"א?

 


דפש מוד ביטלו! למה?

דווקא כשלהקה נורמלית יחסית מגיעה לארץ ואני מקבל VIP (או במילים אחרות: 550 שקלים) חייבים לבטל?

צוות טכני מזדיין.

 


עוד כמה ימים יהיו לי עדשות. אבל לא סתם! עדשות מיוחדות כאלה, ששמים רק בלילה ואז ביום רואים טוב D:

 


עכשיו אני אצל אדוה, עם יעקב, אדוה, אדר ואביב (קוראים לו אביב, כן?)

וקיבלתי את המצלמה והיא עובדת רק חלקית! =[

 

 

 

חוחו. שליטה בבלוג של קסלר.

חעחע.

אני עורכת טיוטה.

אמאלה

הפלאש של קסלר מעוור קלות

אני רואה נקודות ורודות וסגולות מרצדות על המסך. |:

 

 

 

אֵדוה.

ישלי היום יומולדת.

זנותזנותזנות.

אחלו לי מזלטובים.

 

ויעקב שולט גם.

ומכור לרייטינג, וזה.

אמאלה. :)

 


סורי, כשהייתי אצל אדוה היא סיימה לי את הפוסט =]

אז אממ..

יונתן קסלר.

חחחחח מצחיק! לא.

נכתב על ידי , 1/8/2006 23:11   בקטגוריות אקטואליה, מוזיקה, צילום, חברים, גיטרה, משקפיים ועדשות  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של « אורו'ש » ב-16/8/2006 03:46



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)