לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

שאלון נחמד


שם: יונתן קסלר

פירסינג: אין לי

קעקועים: אין לי

גובה: 1.36 בערך

מידת נעליים: 36

צבע שיער: חום כהה מאוד

אחים/אחיות: שני אחים גדולים ואחות גדולה

בן כמה אתה נראה: שנה מתחתי.

משקפיים: יש

גשר: אין

עבר פלילי: לא

שפות: עברית, אנגלית, וטיפונת ערבית

 

הדברים האחרונים שעשית...

ספר שקראת: הארי פוטר ומסדר עוף החול

סרט מושכר שראית: לא זוכר 

סרט בקולנוע: חתול תעלול

שיר ששמעת: יום ועוד יומיים

השיר שנתקע לך בראש: יום ועוד יומיים

הדיסק שקנית: הפרוייקט של עידן רייכל
הדיסק ששמעת: לא זוכר
האיש שהתקשרת אליו: אבא שלי


האיש שהתקשר אליך: אמא שלי


תוכנית טלוויזיה שראית: ארץ נהדרת - הזדמות אחרונה
איש שחשבת עליו: מעין


האם...

אתה דלוק על מישהי: לא

אתה רוצה לגור במקום אחר: כן

אתה חושב להתאבד: לעיתים רחוקות 

אתה מאמין באהבה וירטואלית: לא

אתה רוצה עוד פירסינג: לא

אתה אוהב רכבות הרים: כן

 

בעד/נגד...

מערכת יחסים ממרחקים: נגד

להרוג אנשים: נגד.

עישון אצל בני עשרה: נגד

נסיעה במכונית אחרי ששתית: תלוי מה שתית (סתם סתם נגד...)

מערכת יחסים של הומואים\לסביות\ביסקסואלים: מה הבעיה בזה?

 

האם את...

אי פעם בכית על בת: לא

אי פעם בכית על בן: לא

אי פעם שיקרת: ברור שכן אין איש בעולם שלא (חוץ מתינוקות שלא יכולים לשקר...)

אי פעם נעצרת: לא

 

כמה פעמים...

היית מאוהב: מאיפה לי לזכור
נשבר לך הלב: לא זוכר!!
שברת לבבות: לא יודע... אולי כן ואולי לא..

נישקת בנות: מאיפה לי לזכור!!
נישקת בנים: נו דיי עם השאלות האלה!!
שכבת עם בנות: איזה סוטה... אפס
שכבת עם בנים: אני לא הומו!! אפס!!!
השם שלך הופיע בעיתון: נראה לי שהייתי קטן אני לא בטוח...
התחרטת על דברים שעשית: המון פעמים!!

 

האם אתה חושב שאתה...

יפה: לא

מצחיק: לפעמים

כוסון: ממש לא!!!

חברותי: כן

מעניין: לא

מכוער: לא

אהוב: לפעמים

דואג: לפעמים

חמוד: לא

חננה: כן


דברים מועדפים...

מילה בת 4 אותיות: באנגלית - wild

שחקן/ית: לא יודע

ממתק: הכל כמעט!

סרט מצויר: "אמ... לא זוכר ראיתי הרבה..."

קורנפלקס: כריות

מסטיק: כל מסטיק בטעם בננה/דובדבן

צבע: כחול

יום בשבוע: שבת

היום הכי לא מועדף: שני

ג'לי: אין


תכשיט: לא יודע


חורף/קיץ: חורף!!! 


 

האיש האחרון ש...

ישן במיטתך: אני אבל חוץ ממני חבר שלי (מעין)

ראה אותך בוכה: אבא שלי אמא שלי וחבר שלי (מעין)

הלכת איתו לסרט: אבא שלי וחבר שלי (מעין)

צעק עלייך: אמא שלי

שלח לך אימייל: דורון בן-דוד (מנהל האתר פרש (www.fresh.co.il))



 

האם אי פעם?
אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת: כן
הופעת בציבור בפיג'מה: במסיבת פיג'מות בבצפר


בכית בסרט: לא זוכר


היית על במה: נראה לי
חשבת שאתה הולך למות: כן

נכשלת במקצוע: כן

הורידו אותך כיתה: לא

הקפיצו אותך כיתה: כן

רצית להיות המין השני: לא זוכר

מה השעה עכשיו: 15:58

תפוח או בננה: בננה

כחול או אדום: כחול

סתיו או אביב: אביב

מה אתה הולך לעשות אחרי שתסיים את זה: לא יודע

איזה ארוחה אחרונה אכלת: בין בוקר לצהריים

תיכון או אוניברסיטה: מה תיכון או אוניברסיטה

אתה משועמם: כן

רעש אחרון ששמעת: הרעש שאני מקליד :)

הריח האחרון שהרחת: הרגליים שלי

נכתב על ידי , 28/3/2004 15:58   בקטגוריות שאלונים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איציק שפיציק ב-1/4/2004 18:15



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)