לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

חופשת פסח


ביום הראשון של חופשת פסח (שבת) הייתי עם המשפחה שלי (סבא, סבתא, שני האחים שלי וההורים שלי) במסעדה ביפו. ביום ראשון לא עשיתי שום דבר מיוחד ובערב חבר שלי (ניר) ישן אצלי וביום שני הלכתי איתו ועם חבר אחר (מעין) לים והמים היו קפואים לגמרי והיה  ערפל ואף אחד לא היה בים. ניסינו לשחק קצת עם צלחת מעופפת אבל ניר איבד את הצלחת ואח"כ הלכתי עם ההורים שלי ואח שלי לאכול חומוס. ביום שלישי בבוקר הייתי אצל חבר (יוני) ואח"כ הלכתי לצופים ואח"כ הלכתי לארנה בהרצליה עם חבר שלי (מעין), היה שם איזה משהו לילדים שאתה צריך להציל ספינה של דמות אחת וזה גם תחרות, בקיצור היה נחמד :). היום באה אלי ידידה שלי (גוני) והיא יושנת אצלי. ביום שישי עד שבת אני הולך לטיול בצופים לאיזור הכינרת. טוב, זהו. רגע, מי אמר שהכל טוב? אולי מישהו קורא את זה (אם בכלל מישהו קורא ומבזבז את הזמן שלו לקרוא סתם שטויות) ואין לו מצב-רוח טוב מכלשהי סיבה? הכל יכול להיות... נו תפסיקו כבר לבזבז את הזמן שלכם לקרוא את זה!!! טוב, אני יעצור. ביי :). נתראה מחר. נו אני לא מצליח לעצור! good bye! להתראות! מרחבא! (אפילו שזה היי ולא ביי אבל לא משנה) עכשיו אם אתם לא עוצרים אני עוצר. אני לא מצליח! הצילו!!!! אני לא מצליח לעצור! אז אני יכול להמשיך לקשקש עד מחר אז כדאי לכם להפסיק לקרוא. נכון אני? נכון. למה אני מדבר אל עצמי? לא יודע. אני, אתה יודע שאתה ממש לא מצחיק? - כן אני יודע. טוב ביי! :)
נכתב על ידי , 31/3/2004 22:29   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישתו של בנג'י ב-3/4/2004 19:07



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)