לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

להתראות יריב חבוט, שלום נענע


כן כן, בלי יותר הצקות ליריב חבוט באימייל.

מעכשיו ישרא-בלוג שייך ב-100% לנענע.

Yeah Baby, No More Yariv!

אני מניח שזה אומר לשינוי גדול. אני אישית מצפה להפתעות

 

ומי שרוצה פרטים, בבלוג החדשות של ישרא, שבו יריב מספר על כך שהרוויח מזה המון המון כסף בצ'קים ובדולצ'ים. עכשיו עוברים לווילה בסביון?  

 


מפגש ישרא-בלוג ב-10/10 על גג מרכז העזריאלי, משעה 12:00 בצהריים. תבוא, יהיה כיף!

לפוסט המלא

 


אין לי מה לכתוב כאן. הפוסט הזה היה אמור כבר להתפרסם עקרונית לפני כמה ימים, אבל כשקראתי אותו לפני הפרסום הבנתי שהוא נורא משעמם ולאף אחד לא באמת אכפת מהטיול בצפר שלי, אז זה נמחק D:

ועכשיו אני צריך לחשוב על מה לכתוב, כי לא עדכנתי איזה שבוע. אבל אין לי על מה. אז אני מצטער שהפוסט ממש יבש ומשעמם.

 


אני חוסך כסף לה:

Canon A640, עם 10 מגה פיקסל ומסך 2.5. סגידה-דה!

 


אני אצל חיון, הוא עושה מסיבת פיג'מות, יש פי מלא ילדים קטנים וצעקנים, או ילדים קופים וצייצנים, אם תרצן. יקצות.

הם משחקים בGTA או משהו כזה בפלייסטיישן. ואני משתעמם כאן.

אז אממ אני אפרסם את הפוסט כי לא פרסמתי הרבה זמן. מצטער על הפוסט הבהחלט לא מענין.

 

יונתן קסלר (שחר מוסר שהוא חמוד ביותר סתם לא לא לא לא אממ.. וש..וש.. ושכולם יזדיינו בתחת. סתם לא. סתם לא. סתם לא. סתם ד"ש לכולם. חולה עליכם, שחר התותח)

נכתב על ידי , 6/10/2006 21:22   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, מפגשי ישראבלוג, אינטרנט, צילום  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועוש:] ב-20/10/2006 15:00



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)