לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

קח אותי קסלר!!!!!!!!!!!!!@#$#%$#


 

שלום לכל הבלוגרים התמימים ומגיבי הנאצה שכרגע דוחפים לעצמם קקטוסים גדולים וקוצניים לעכוזם השומני.

הפעם תצטרכו לנטוש את כל התגובות נוסח "יא ילד קטן ומפגר!!! ילדים כמוח לו צריחים לאיות בישראאאאאא!!!!",

ולמצוא משהו שנון ומלא הומור עלי (אם זה עוזר, אני שמנה ומחוצ'קנת. ופוזרית).

 

בנקודה הזו אני רוצה לציין עד כמה אני אוהבת את קסלר-

מכאן<                                                                          עד כאן (:

בדיוק, 10 סנטימטר. תתפלאו שזה הרבה בימים החשוכים של המאה ה21.

 

אתם עומדים כרגע בפני פוסט פריצה קרימינלי במיוחד,

כי בשונה משאר פוסטי הפריצה- לי אין אישור לפרוץ פה!

כן כן, הפוסט הזה צפוי להימחק, ואני צפויה לקבל רגשות אשמה רציניים, בדיוק ברגע שבו יונתן שלנו יגלה שכתבתי כאן!

 

אבל מטרת הכתיבה שלי כאן היא נעלה במיוחד,

ולשם כך אני מוצאת שיש הצדקה לתוצאות של הפוסט הזה.

כן כן, אני כאן בשביל... למצוא לקסלר חברה!!!!!!!11

 

כן, אני יודעת שכבר יש לו אחת, אבל רסמי, היא לא ראויה.

 

אלה ממכם שלא חושבים שיונתן הוא הומו, בטח מסכימים שלכל סלב צריכה להיות מישי שהוא יוכל לעשות לה טוב.

לנוכח העובדה שאליאן כשלה בתפקידה, אני פותחת את התחרות הגדולה ביותר שנצפתה בישרא...

 

קח אותי קסלר!!!!!!!!!!11

 

התחרות צפויה להיות להיט היסטרי,

תכלול כוסיות על בגילאי 10 עד 12, שרמוטות ופדופילים,

ובסופה נמצא את האחת והיחידה בשביל יונתן קסלר!!!!!!!

 

אז אם את או אתה, רוצים לעשות את יונתן שלנו במרץ,

שלחו את בקשתכם בצירוף תמונה והצעה מגונה למייל שלי ([email protected]),

ותיכנסו לתחרות!!!!!

 

 

אני מסיימת כאן, לפני שאני אעשה משהו שכולנו נתחרט עליו,

אנה. רק ילדה קטנה (:

(והבלוג שלי פרטי, ככה שאין סיבה לשים לינק ><")

 

 

עריכה:

כנסו לבלוג של אירית, היא כוסית, והיא נותנת. מניסיון.

 

 

 

 

אני רק רוצה להגיד שאני כתבתי את הפוסט, ואני לא מנסה להפריד בין אליאן לקסלר, וזה הומוריסט לגמרי.

נכתב על ידי , 9/10/2006 22:56   בקטגוריות פריצות לבלוג  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ילדה של טבע ב-3/11/2006 22:02



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)