לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

בקרוב, בבלוג.


תשכחו מהמצלמה הכוסית הקודמת שהראיתי לכם. זו יותר.

 

Canon Powershot A710 IS.

7.1 מיליון מגה פיקסל, 6 זום אופטי.

מסך 2.5 אינץ', 2 סוללות AA בלבד.

ובמיוחד בשבילכם - 60 פריימים בשניה בצילום וידאו.

 

חוסך כסף אליה. בזמן שמחיר המצלמה הנוכחית שלי צונח במהירות רבה.

 


אתמול הייתי במשחק כדורגל עם דוד שלי.

זה היה בכפ"ס, הפועל כפ"ס <-> הפועל ת"א. דוד שלי בעד הפועל ת"א אז כשהם ניצחו זה היה מצחיק לראות עד כמה שהוא מתלהב מזה D:

אחד הקטעים המצחיקים במשחקים זה שאנשים צועקים וחוזרים הביתה צרודים אח"כ, אבל הצעקות שלהם זה "אבוטבול יא בן זונה יכולת להכניס!!!111" ודברים בסגנון. אני לא מבין, מה, הם חושבים שבאמת ישמעו אותם? XD

 


מצעד הגאווה. אני עכשיו די אחזור על מה שמעין אמר, אבל אני אומר את הנקודת מבט שלי.

מהבחינה התיאורית, צריך לעשות את המצעד איפה שהם רוצים, כי זו החלטה שלהם, הם עושים את המצעד, לא הממשלה. וזו באמת לא עיר דתית, יש בה יותר דתיים מהממוצע. זה אפילו לא בשכונה דתית או משהו. זכותם לעשות את זה בעיר שקדושה להם.

ובכלל, אני לא מבין את הדתיים, על איזה משהו נידח בתנ"ך שאומר שדרך הטבע זה גבר+אישה, שזה ממש לא נכון, הם שמים מאוד, אבל אל "אל תרצח" הם לא?

ומבחינה מעשית, צריך להזיז את המצעד. זה כבר מוגזם, נכון שזה מפגר אבל לא צריך לסכן אותם עד כדי כך. וזה חבל שככה.

 

ואם כבר גייז, אז השכבה שלי מפגרת ברמות.

אני דן עם ילד אחד, והוא אומר לי "דרך הטבע זה גבר ואישה שיהיו ביחד, הומואים זה לא דרך הטבע."

הטמטום חוגג.

 


אני: "ירדתי למקום ה-14 בפעילים."

אמיר: "לפי מה מחשבים את המקום, לפי כניסות או הגבות?"

 


עוד מעט הטכנאי של הרמקולים בא!1113

חחח איזו התרגשות! אבל אז לפחות יהיה פה הרבה חומר.

אין ממש קליפ מוכן, כי מעין מתעצל, אבל יש פרויקט אחר מגניב שנשמור בהפתעה.

אבל באמת שהולך להיות פה ממש מגניב כשהרמקולים יעבדו.

 

עד כאן.

יונתן קסלר.

נפרדנו.

 

עדכון 22:53: לפני שעות ספורות היה כאן הטכנאי ואני שמח לבשר שהרמקולים עובדים! כבר מחר תקבלו כאן את טרילוגיית הקוקה קולה, החלק הראשון. צפו להפתעות.

נכתב על ידי , 8/11/2006 20:11   בקטגוריות צילום, דעה, ציטוטים  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Julie~ ב-2/12/2006 08:46



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)