לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

לכל אלה ששאלו


מה עם ה-200 אלף כניסות:

 

1. כצפוי, מחקו לי את כל הברכות והפריצות אז השנה זה לא ילך. נחכה ל-300 אלף P: אבל הספקתי לקרוא כמה בודדים ואני מאוד מודה לכולכם וגם לאלה שלא קראתי, אני מצטער שככה יצא.

2. ההפתעה שחיכיתם לה די מתעקבת. אני אחפור לכם ואספר לכם בדיוק למה. הכל התחיל לפני כמה שבועות כשמעין הציע שנעשה סרטון שלא אציין מהו כדי לא להרוס את ההפתעה [סליחה, כדי שלא יגנבו את הרעיון] ודי שכחנו מזה. או לפחות חיכינו כי המצלמה שלי הייתה בתיקון [וד"א, היום חזרה!]. בקיצור, לפני כמה ימים שמתי לב שאני מאוד מתקרב ל200 אלף כניסות אז הצעתי למעין שנעשה את הסרטון הזה לכבוד ה-200 אלף, אבל הבעיה שהמצלמה שאנחנו תמיד עושים איתה את הקליפים והכל הייתה בתיקון. כבר יום שלישי הגיע ולפי חישובים כבר ביום זה או למחרת [היום] היה אמור להיות הכניסה ה-200 אלף. המצלמה עוד לא חזרה אז החלטנו ללכת על הוידאו המשפחתית משנות ה90 בערך XD לקחתי אותה לבצפר, צילמנו כמה סצנות עם חברים, אחכ גם בבית שלי. בערב גיליתי שאין לי איך להעביר את זה למחשב אז היום האבא הנחמד שלי קנה לי דרייבר שמאפשר להעביר את הקלטת הישנה למחשב. אז, הסתבכנו היום איזה כמה שעות כדי להכניס. לבסוף הצלחנו להעביר רק שלא היה סאונד. אבא שלי היה כבר מותש אז ניסיתי לבד. שניה לפני שבאתי לכבות את המחשב כי חשבתי שזה כבר לא ילך, ניסיתי פעם אחרונה להעביר למחשב מהמצלמה דרך Windows Movie Maker. ונחשו מה? זה עבד! אז עכשיו, ממש ברגעים אלה שאני כותב מילים אלה, זה ממיר מהמצלמה אל המחשב, ואני די בטוח שמחר כבר אוכל לעלות את הסרטון. [פאק, יצא לי ממש ארוך. אני חפרן]

 

בקיצור, אחרי שכבר חשבתי שהכל אבוד, ניצלתי ברגע האחרון מבזבוז שעות על גבי שעות של צילומים לשווא. וד"א, בקרוב גם הקליפ החדש "המילים הכי יפות".

 

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 15/11/2006 23:14  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-17/11/2006 16:55



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)