לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

פוסתמונות ענקי וחופר.


ביום שישי הייתה מסיבת בת מצווה לאילת ותמר אחרי הרבה זמן שלא היה, סהכ היה ממש כיף. חוץ מדבר אחד קטן. שאני מנסה לשכוח ממנו כבר, אבל לא ממש מצליח.

שבוע הבא יש מסיבה לרוני, שבוע אחרי זה לגוני ונעה. יהיה לי יותר טוב, אני מקווה.

 


אתמול [שבת] הייתי בטיול פתיחת שנה בצופים, שבט דיזנגוף! בעיקרון הטיול היה שישי-שבת אבל יצאנו בשבת בבוקר בגלל המסיבה. היה ממש כיף! ואיך בלי תמונות?

 

יונתן

image

 

image

 

ליאל

image

 

image

 

image

 

image

 

נועה

image

 

יונתן, שוב.

image

 

ליאל, חשה עם הלובלו.

image

 

תמונה קבוצתית. מימין לשמאל:

יונתן, נועה, דריה, יותם, ליהי [המדריכה], ליאל

איתמר, אני, דפנה.

image

 

ליהי, יונתן ויותם.

image

 

נועה וליהי.

image

 

image

 

ליאל ואני.

image

 

אני ונועה.

image

 

יונתן ואני

image

 

יותם ואני

image

 

ליאל מסטולה.

image

 

יונתן השמנמן.

image

 

העין המכוערת שלי.

image

 

הצמצם נדפק, והיה ממש צחוקים.

image

 

יותם כועס. מאוד.

image

 

ליאל, בפוזה *מאוד* מביכה.

image

 

אני. נכון שאני נראה כמו כלבלב חמוד? ><

image

 

גם דריה עצבנית היום.

image

 

ליאל בעוד תנוחה מביכה.

image

 

יותם

image

 

image

 

אני

image

 

יותם מפפרץ [המבין יבין] אותי ואת ליאל משוחחים.

image

 

נוף.

image

 

image

 

image

 

image

 

כבר ציינתי שהוא קוף?

image

 

פרח נתתי לנורית, פרח קטן ולב-עם-צהוב

 

image

 

image

 

איתמר

image

 

הרכב מלא של הטיול בלי המדריכה.

image

 

הרכב מלא של הטיול בלי קסלר.

image

 

דריה. נכון שהיא יצאה כאן ממש חמודה?

image

 

דריה, ליאל ויותם

image

 

נוף.

image

 

דריה. נראית כאן כמו חמור חחח.

image

 

וזהו.

וואי, איזו חפירע.

 


מכירים את ההרגשה, שמישהי נותנת לכם את ההרגשה הכי מיוחדת שבעולם, אבל אז אתם מבינים שהיא מתייחסת ככה אל כולם?

זה מבאס, הא?

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 19/11/2006 22:49   בקטגוריות מסיבה, צופים, תמונות  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמרקו ב-1/12/2006 18:14



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)