לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

בני סלגורן!


שואלים אותי למה אני לא מעדכן יותר באמת. רק קליפים וכאלה.

זה לא בגלל שיש הרבה קליפים. חוץ מזה שכמעט אין לי על מה, זה ממש לא נעים לכתוב על עצמי, כי החיים שלי כוללים הרבה אנשים שגם קוראים פה.

אבל זין על כולם. בבלוג אמורים להרגיש חופשי לכתוב.

 


(קטע שכתבתי לפני כמה זמן)

 

אתה יושב לך בצד, בשקט. על רקע כל הקפיצות והמוזיקה הרועשת. אבל זה לא משנה לך. אתה חושב עם עצמך בשקט, ונזכר באיך שהיה פעם.

איך אהבת אותה כל כך. אבל היא הייתה הרבה יותר מדי בשבילך. אתה אף פעם לא ויתרת עליה. תמיד היית אומר לעצמך, "יש עוד סיכוי". אבל תמיד בסוף, היית מתאכזב. אתה היית בוכה על זה, אבל עדיין היה לך ניצוץ של תקווה. אבל גם הניצוץ הזה לא עזר. היא לא אהבה אותך. למרות זאת, אתה ויתרת עד הסוף באמת.

ואז, אתה הכרת אותה. היא אהבה אותך כל כך. היא גרמה לך להתאהב בך. זה היה לך קל, כי היא אהבה אותך. לא היית רגיל לתחושה הזאת. היית רגיל לאהבה נכזבת וכושלת. אולי מרוב שהיה לך קל לא התאמצת בכלל.

יום אחד הגלגל התהפך. הגעת למצב שהיית בו לפני מספר חודשים, רק הפוך. אתה היית למעלה והיא היית למטה. כבר לא אהבת אותה. לא רצית לאבד אותך, כי ידעת שהיא הסיכוי היחיד שלך לאהבה. שהיא באמת אוהבת אותך ואף אחת אחרת לא תאהב אותי. אבל זה לא עזר.

עכשיו אתה מוצא את עצמך באותו מצב שהיית בהתחלה. רק שהפעם, אתה ישר מוותר.

 

מהחשיבה הזאת, למדת הרבה דברים חדשים. היה לך אז כל כך רע, אבל עם זאת, איפשהו בלב, היה לך טוב. אתה לא יודע להסביר את זה, אבל ככה אתה מרגיש. הייתה לך מטרה שרחוקה ממך. ניסית להגיע אליה, ולא נכנעת בדרך. עשית את כל המאמצים שלך אבל כנראה שבכל זאת זה היה רחוק מדי. היית חלש, לא היית מספיק חזק כדי להגיע. היום התחזקת ולמדת. אבל אתה מיד מוותר, כי אתה יודע, שאף אחת לא באמת תאהב אותך.

 


בזמן האחרון מצבי הרוח שלי ממש משתנים.

רגע אחד אני הכי שמח בעולם, אז אני נהיה הכי עצוב ואז שוב שמח.

דיי. תישאר רק שמח!

כי החיים יפים

 


מישהו היום באמצע שיעור התקשר אלי והשאיר לי הודעה. לאחר מכן כששמעתי אותה הופתעתי לגלות מהי.

לחצו כאן כדי לשמוע. תגבירו את הרמקולים כדי שישמעו.

תודו שזה קורע XD

 


היום קבעתי להיפגש עם מעין, משואה וחברות שלה בעזריאלי.

הם באו ונפגשנו ב6:30, ייבשו אותנו בצורה ממש מגעילה והלכו אחרי איזה שעה.

אני ומעין נשארנו לבלות ודווקא אז היה ממש כיף P:

וגם, אם כבר אנשים ששונאים את הבלוג שלי - איזה אחד בא אלי עם מבט מפחיד ואמר כזה "אתה ירדת על חברה שלי אוקראינית. אני שונא אותך" XDD

וגם פגשנו שני בחורים שצילמו לעבודה באנגלית משהו ושעמם להם אז ראיינו אותנו על בני סלע, וסיפרנו על בני סלגורן שהוא שילוב של בני סלע וגורן DD:

 

אז עד כאן להיום, בחורים ובחורות!

יונתן קסלר. ניפגש בטרילוגיית הקוקה קולה, חלק 3.

נכתב על ידי , 30/11/2006 22:48   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירי ב-4/8/2007 01:49



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)