לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

מחר יומעולדת!=]]


לפני ארבעה ימים, ה-23.12, היה יום הולדת 3 שנים לבלוג. רציתי לעשות פוסט חגיגי אבל פספסתי, וזה היה מטומטם אם הייתי עושה כמה ימים אחרי. אז חפיף, נחכה לשנה הבאה, או לפוסט ה-1,000 P: ואם כבר הבלוג - טרילוגיית קוקה קולה חלק 3 לא ממש מתקדמת. למעין אין זמן לצלם. אז תאלצו לחכות קצת. בינתיים תסתפקו בשאר השטויות שאני מעלה. מצטער. אה, וגם עוד מעט יהיה שימי וסמואל 2!! וגם בתכנון 3 ו-4 ו-5 [אני חייב לציין תודה ליונתן הָרַץ XD] והפעם אני אשקיע. אבל עדיין אל תצפו למשהו מצחיק. ד"א, הסתפרתי. חע, אין יותר ג'וני בראבו D: רק שאין לי מצלמה, היא שבורה לגמרי, ומצלמת אינטרנט זה ממש חרא, וגם ככה זה ממש מכוער אז תוותרו על התמונה הפעם אגב, למי שלא יודע, מחר יש לי יום הולדת! ממש אין לי מה לעדכן אבל אני רוצה לעשות עידכון יומולדת ולא עדכנתי שנים אז יצא לי פוסט מטומטם. XD אני אצל נעמה עכשיו וממש חביב כאן. אני משתלט לה על המחשבD: אה, ומזל שנזכרתי - הבטחתי לאנה שאני אכתוב כמה שהיא חמודה ומתוקה!3> אה, וכמובן, נעמה המותק קנתה לי פאקינג ארנק!1!D: איזו חמודה אע? וכמובן גם בלון חמוווד עם סוכריות! תודה מותק =] ומחר אירית מכינה לי הפתעה ואני חייב לגלות מה זה. P: אם למישהו יש רמזים או שהוא יודע, המסנג'ר שלי זה [email protected] (לא אימייל) D: [בצחוק למפגרים ביניכם] בגלל שמחר יש לי יומולדת עוד מעט אני הולך עם פאפאמאמא ואחי למסעדת BlackBarnBurger יאיי =] ואם כבר אח שלי, אז אתם יודעים שאתמול הוא נדרסD: חחח, הוא עבר את הכביש בדרך לביתינו הקט כדי לראות נמלטים ובדרך איזה זקן פגע בו עם המכונית, ואז נאלצתי לחכות איתו איזה 3 פאקינג [כן, פאקינג] שעות בבית חולים כדי שיגידו לו שאין שום נזק. חחחע D: הכל בגלל נמלטים. יופי באמתD: וביום שישי אני הולך אל טוטי בטטה רצחנית [טל] למסיבת יומהולדתת =] ויהיה כלכך שאווה P: [לא שעווה, עילגים]. עוד פחות מ3 שעות יומולדת! כמעט מאושר לגמרי =] יונתן לר. תודה לאליאן שעזרה לי לכתוב את הפוסט כי לא הצלחתי לפרסם אותו. (מזלטוב יונתן!!!!1 מאליאן.)
נכתב על ידי , 27/12/2006 20:52   בקטגוריות יומולדת  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחפשת אהבה ב-12/1/2007 19:39



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)