לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

היוםיום הולדת!!12 =]


יומולדת השמחה נחמדת!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU חלומות יתגשמו!

יומולדת שמח יומולדת שמח יומולדת לקסלר יומולדת שמח!

היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לקסלר!

 

אז אם לא הבנתם,

יש לי היום יום הולדת!!1 וואעע

טוב התלהבתי ><

 

לטוטי,

אירית3>,

מירי ואליאן,

אנע,

נעמה,

אדוה

ורון

ואמא ועידו =]

 

על השיחות והSMSים!3>

שכחתי מישהו? סליחה. תזכירו לי

 

וכמובן על הבלונים והמתנות!

תודות ענקיות ל...

דורין, על הבלון החמוד והלב העוד יותר חמוד =]

דריה ועומר, על שני הבלונים המקסימים :)

רוני, על הבלון [אמנם לא הליום אבל חפיף ] =]

אמא =], על שלושת הבלונים! תודה =]

איריתי3>! על חמשת (!) הבלונים!! אניאוהבאותך333> ועל כל המתנות המדהימות! תודה לך

דניאל, על הברכה המקסימה 3>

דנה, שהביאה בלון ועף לה ^_^, חפיף, לפחות הבאת! זה העיקר

נעמה, על הארנק המגניב (:

לירז [ושוב אירית] על הבלונים במפגש!

שירה, על השעון המדהים! 3>

מעין, על חמשת הבלונים!! O: טוב אתה חייב לי P: תודה

ליאל, על הבלון תודה :)

גוני, על הבלון =]

אלה, שמביאה לי ביום ראשון בלון ששכחה להביא, תודה 3>

 

זהו אני חושב, לא? סליחה עם שכחתי תזכירו לי.

ואני אוסיף בהתאם למה שיביאו לי בהמשך.

 

אה וכמובן לט'ניקים על המכות הכה מענגות שחטפתי היום מכם

 

היה מדהיםמדהיםמדהים.

תודה לכם.

3>

קסלר.

נכתב על ידי , 28/12/2006 22:25   בקטגוריות יומולדת  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מחפשת אהבה ב-12/1/2007 19:38



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)