לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

וזה קשה לי לחשוב


את, את יודעת מי את. אני ממש מצטער על הכל, או כמו שהשיר אומר:

וזה קשה לי לחשוב
שאולי יהיה לך עוד טוב
גם אחרי
קשה לי לחשוב
שאולי
תרגישי קרוב
גם בלעדי

 

איך אני אגיד לך את זה
לא תמיד אני יודע מה לעשות
איך אני יסביר לך את זה
מנסה להשתמש במילים הכי פשוטות
לאמר לי שאני מצטער על כל מה שעשיתי
לאמר לך שאני מוותר על כל התענוג הזה מראש

 

תסתכלי עליי עכשיו
איך אני נראה?
כמו סמרטוט
וכמה פעמים אני יכול לחזור ולהגיד לך
אני יודע אני עשיתי טעות
לאמר לך שאני מצטער על כל מה שאני עשיתי לך
לאמר לך שאני מוותר על כל התענוג הזה מראש

 

אז בשביל מה אני צריך את זה?
עכשיו כשאת הולכת
מה אני צריך את זה?
עכשיו שאת מושכת בחוטים
כל התענוג הזה מראש

[קשה לי לחשוב///שייגעצ]

 

ואת, אני לא יודע אם את יודעת מי את. אבל את שברת לי את הלב. ושייגעצ יתארו לך את זה כמו גדולים. אני עומד מולך
אבל את לא רואה אותי
אני חושב עלייך
ואת בכלל לא מבינה
מתי, מתי תבואי בחזרה

 

אני מדבר אתך
על כל מיני דברים קטנים
אבל לא מדבר
על מה שמסתובב אצלי בפנים
אני מרגיש על הפנים
וזה, וזה לגמרי לא נעים

 

חשבתי ששמעתי אותך בוכה
אבל כנראה שטעיתי
חלמתי שראיתי אותך מרגישה
אבל יש לך לב מפלסטיק
באמת תודה רבה לך
שהרסת לי את היום

 

אני שואל אותך
מה את עושה היום בערב
ואת אומרת לי שאת יוצאת
עם החבר שלך
והוא באמת אוהב אותך
אבל, אני אוהב אותך יותר

[לב מפלסטיק///שייגעצ]

 

מוזר לי שהגלגל התהפך פתאם בזמן הכי לא נכון.

3/>

יונתן קסלר.

נכתב על ידי , 4/1/2007 18:23   בקטגוריות אהבה ויחסים, שירים  
152 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של durdur ב-30/1/2007 20:53



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)