לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

עוד שאלון.. אבל יותר נחמד מהקודם..


* הזכויות לא שמורות לי

 

1. תפוס את הספר הכי קרוב אליך, לך לעמוד 18, שורה ארבע, תכתוב מה שכתוב שם?
 "סוגריים זוויתיים (< >) כאל טקסט ומציג אותו על המסך. פעולה זו נעשית גם כאשר" (מדריך לJavaScript)


 

2. תמתח את יד שמאל שלך הכי רחוק שאתה יכול. במה אתה נוגע ראשון?
בקיר


3.
מה הדבר האחרון שצפית בו בטלוויזיה?
אמ.. נראה לי... רגע תנו לי להזכר.. נראה לי פופאי בערוץ Cartoon Network אתמול לפני השינה .


4.
בלי להסתכל, נחש מה השעה.
22:20


5.
עכשיו תסתכל על השעון,מה השעה?
22:55

6. 
לא כולל המחשב, מה אתה שומע?
את הפיפי של אבא שלי ואת הרעשים שאמא שלי עושה ואותי מקליד (זה לא המחשב זה המקלדת)


7.
מתי פעם אחרונה היית מחוץ לבית?
בצהריים כשהלכתי לשחק כדורסל עם חבר שלי.


8.
על מה הסתכלת לפני הבלוג הזה?


על הפורום פרש.. www.fresh.co.il


 

9. מה את לובשת?
פיג'מה =)



10.
על מה חלמת בלילה שעבר?
לא זוכר כבר..



11.
מתי פעם אחרונה שצחקת?

נראה לי היום.. 


12. מתי פעם אחרונה שהתנשקת עם מישהו? 
אני משנה את השאלה ל-"מתי פעם אחרונה נישקו אותך" אז הרגע אמא שלי נישקה אותי..

 

13. מה אתה חושב על השאלון הזה?
משעמם..


14. 
מה הסרט האחרון שראית?
אמ... לא זוכר.. רגע אני נזכרתי!! בעצם לא..


15.
אם היית נהפך למולטי מיליונר בן-לילה, מה היית קונה?
נו אין לי כח לשאלות האלה..


16.
ספר לי משהו על עצמך שלא ידעתי.
לי? מי זה לי? אני לא עושה את השאלון הזה בשביל מישהו מסוים. אז לא משנה. אמממ.. חח אני אוכל לי ת'ציפורניים כל שניה =)


17.
אם היית יכול לשנות את העולם בלי קשר למצפון או פוליטיקה, מה היית משנה?
אמ... הייתי עושה מכונת זמן.. זה היה משנה את העולם לא?


18.
ראית משהו מוזר לאחרונה?
החתול שלי בא לאוכל שלו רק בשביל לאכול גרגיר שהיה לו הרבה אוכל


19.
אתה אוהב לרקוד?
לא


20.
ג'ורג' בוש - טיפש עם עוצמה או מישהו שיודע מהחיים שלו?
אני לא עונה כי אני רוצה שיתחילו להיות פה ויכוחים על דברים כאלה..

 

21. אם ילדך הראשון יהיה בת, איך תקרא לה?
תות, כמו שאבא שלי רצה לקרוא לי


22.
אם ילדך הראשון יהיה בן, איך תקרא לו?


מוישיק


 


יאללה אני הולך לראות טלויזיה לילה טוב לכולם!


 

נכתב על ידי , 21/5/2004 22:49   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-22/5/2004 09:12



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)