לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

דווקא כשרצית


יש לי את הסרטון שימי וסמואל 2 מוכן כבר, אבל אני לא מעלה לבלוג עוד כי זה יהיה מעצבן 3 פוסטים ברצף סרטונים, וכי אנשים מתחילים לשנוא אותי כבר בגלל שניים ברצף XD

ואם כבר סרטונים, יש לנו אפילו רעיון לקליפ חדש אבל אנחנו מחכים למצלמה זמינה חחחח.

 


אני בקרוב אחזור רשמית לעשות תבניות לבלוגים. אני מתגעגע לזה ועכשיו באמת דרוש מישהו שיעשה בישרא.

אני אכתוב פוסט שלם בשביל זה בקרוב, אני קודם צריך לתכנן קצת. בבקשה לא לפנות אלי עד שאני כותב פוסט בשביל זה רשמית.

 


יוםשישי 26.1 אני ומעין נוסעים לקרית חיים לפגוש את איילת ושירה, ואולי בדרך, במקרה רב,

נקפוץ לבקר בהופעה של שייגעצ ומוניקה סקס!!1 ווהו זה יהיה כזה מגניב הופעה שלהם ביחד.

תבואווו.

 


אז אולי עם כל הסיבוכים,

וכל הצרות שסובבות את החיים,

החיים בכל זאת לא כאלה רעים.

ככה הם נועדו להיות. עם ירידות ועליות. אחרת הם היו חסרי טעם.

וכולם מתלוננים שהחיים משעממים. אבל זה רק תלוי איך מסתכלים על זה, באמת. תחשבו על זה.

 


ובגלל שלצטט שירים של שייגעצ זה כיף, וזה איכשהו תמיד מתאים, אז הנה. "דווקא כשרצית".

 

דווקא כשרצית ללכת איתי לקולנוע
לא מצאתי את המפתחות שלי למכונית
דווקא כשרצית לרדת איתי לאילת
השרב נהיה בלתי נסבל,
אמרו בתחזית...

דווקא כשרצית לנסוע לירושלים
ולזרוק מטח של אבנים על כל הערבים
דווקא כשרצית אין שום מלחמה בינתיים
ויש כבר שלום במזרח התיכון
וכולם את כולם אוהבים


דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי
מישהו אחר רצה יותר שאת בסוף תלכי
דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי
לא יודע מי רצה שאשאר כך לבדי...

דווקא כשרצית, לבוא אלי הביתה
להוריד את החולצה ת'מכנסיים ולשכב
דווקא כשרצית אנ'לא יודע מה קרה
לא יודע מה קרה לי,
התקפל לי הזנב...

דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי
מישהו אחר רצה יותר שאת בסוף תלכי
דווקא כשרצית להיות איתי ורק איתי
אנ'לא יודע מי רצה שאשאר כך לבדי...

יונתן קסלר.

"מערבולת רגשות" קוראים לזה?

 

* קראתי את הפוסט פעמיים ואם הייתי קורא בתור מישהו אחר לא הייתי מבין אם זה פוסט שמח או עצוב. אז בלי קשר לשיר, שזה סתם ירידה קטנה בחיים, אני שמח (סתם פתאום) =] *

נכתב על ידי , 17/1/2007 23:17   בקטגוריות תבניות, הופעות, פסימי, אופטימי  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-28/1/2007 22:21



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)