לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

פוסט בקשות לתבניות לבלוג


החלטתי לחזור לעשות תבניות, וזה די מחייב גם לעשות פוסט בשביל זה.

אז בלי יותר מדי הקדמות, הנה ההסבר.

 

מה זה תבנית בכלל?

תבנית, היא בעצם שם שישרא-בלוגרים מקצרים ל"תבנית HTML". תבנית HTML היא בעצם עיצוב מיוחד שניתן לעשות בעזרת שפת בניית האתרים HTML. ניתן לעשות תבניות בכל בלוג אשר יש לו מנוי פרו.

 

אני רוצה תבנית!

רגע רגע רגע! לפני שישר תבקשו קודם תבדקו שבכלל אהבתם את התבניות שלי, שלא יצא שסתם עשיתי ובסוף לא אהבתם ומחקתם אותה. אז לפני שאתם עוברים צעד אחד קדימה תוכלו לראות תבניות שעשיתי, למשל הבלוג הזה ואם אתם רוצים לראות עוד תבניות יש לי רשימה בצד למטה יחסית.

 

ומה עכשיו?

חכו עוד קצת. מי שלא יודע, כדי לעשות תבנית צריך מנוי פרו (זו אופציה רק של פרו). מי שאין לו אין טעם לבקש.

בנוסף, אני לא עושה תבניות לפרו זמני אז אין טעם לבקש גם.

 

אז יש לכם פרו לא זמני ואתם כן רוצים אחרי הכל תבנית? תוסיפו אותי למסנג'ר/אייסיקיו/סקייפ [אימייל או כלי תקשורת אחר לא יתקבל, עמכם הסליחה].

המסנג'ר שלי הוא [email protected] [זה לא האימייל שלי]. ה-ICQ הוא 217506458, והסקייפי הוא yon765.

תכתבו לי את שמכם הפרטי, קישור לבלוגכם, שם המשתמש והסיסמא של הבלוג שלכם ופירוט מלא של התבנית שאתם רוצים [זה רק אם אתם רוצים תבנית בסגנון שונה, אם אתם רוצים משהו כמו הדוגמאות שהצגתי למעלה, תכתבו שאתם מבקשים בסגנון שלי].

אם לא תכתבו נתונים אלה לא אוכל לעשות לכם תבנית.

 

כן, ו...?

זהו! אחרי שנתתם לי את הפרטים, בהקדם האפשרי אני אעשה את התבנית ואחרי זה סיימנו, התבנית מוכנה. תתחדשו.

רק דבר אחד: מהרגע שאתם שולחים לי בקשה לתבנית אתם מתחייבים לעובדה שאני אפרסם קישור קטנטן לבלוגי למטה, איפה שהקרדיטים [ראו דוגמה בבלוגים שהצגתי ברשימות]. זהו.

 

תתחדשו!

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 21/1/2007 20:11   בקטגוריות תבניות, אינטרנט, בלוגים, ישרא-בלוג  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של queen ב-31/5/2007 17:31



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)