לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

מכירים את אמנו?


ישבתי לי לתומי במסעדה (בו נשוויץ: מסעדה יוקרתית בין הטובות בארץ-רפאל).

ופתאום, אני שומע קול חלש חלש אומר לי "קלרינט".

אני מנסה להקשיב יותר טוב, ומה אני שומע ברקע?

"אמנו, אמנו סתום, קלרינט, קלירנט!"

אוי, זה היה מצחיק 

אבא שלי, אמא שלי, אח שלי מיד זיהו את זה

 

מי שלא מכיר את הסרטון, שיקרא כאן:

http://israblog.co.il/tblogread.asp?blog=21458&blogcode=398294

 

עכשיו, בו נגרה אותכם:

אכלתי מהלחמים של רפאל(ימאיי), אכלתי פוקצ'ה טעימה(ימאייייייייייייייייייייייייייייייי!), לאחר מכן, אכלתי המבוגר עם פירה עסוי מעולה (רפאל), ולאחר מכן לקינוח, עוגת שוקולד חמה וגלידות משובחות.

אך, כבר אמרתי לכם שהחיים טובים?





ויונתן , שיר קטן שכתבתי עליך:

"למרות שאתה חננה,

שאפחד לא שמה עליך,

למרות שאתה רוצה לתת לה,

אל תדבר על מחשבים.

 

כן, כן, החננה חזר לארץ,

כן, כן, החננה חזר לארץ!

 

אמר לי חוזר שישי, חזר לו עכשיו לשבת,

ושלא יחשוב, אין לך פטורים מש"ב!

 

כן, כן, החננה חזר לארץ,

כן, כן, החננה חזר לארץ!

 

אני לא שומע אותכם!

כן?

קהל:כן!

החננה חזר לארץ

כן?

קהל:כן!

החננה חזר לארץ!"

 

מ'תומר?

 

מעין

נכתב על ידי , 29/5/2004 19:41   בקטגוריות MEven החדש ועוד קישקושים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמילי ב-31/5/2004 14:34



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)