לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

תשובות לשאלון השבועי + שיר שכתבתי על מעין


כמה שעות את/ה ישנ/ה בלילה רגיל?
אני הולך לישון בין 10:00 ל-10:30...
בימי בצפר אני קם בערך ב-7:15 או 7:20...

אין לי כח לחשב כמה זה תחשבו לבד =)


האם פעם קרה לך שנפלת מהמיטה?
לא שזכור לי...
אבל אם אני יושן במיטה גדולה אז אני בדר"כ מתגלגל לצד השני... =/

האם פעם נרדמת בשיעור?
כמעט...

האם פעם התעוררת באיזה מקום ולא ידעת איך הגעת לשם?
חחח... קרא לי בחלום אחד...

לא יודע אולי שאני לא זוכר...

מה השיא שלך של מספר שעות רצוף בהם נשארת ער/ה?
זה כולל טיסה במטוס? אם כן אז לא ישנתי כל הלילה.

אבל אם לא אז הכי מאוחר נראה לי 4:30 או 5:00...

והשיא בשעות שינה רצופות?
כולל ג'טלג? אם כן אז קרא לי פעם שבאתי מניו יורק לארץ והלכתי לישון באיזה 8 בערב וקמתי ב-1 או 2 בצהריים!

האם אי פעם חלמת על אחמד יאסין, סטאלין, בן לאדן או כל רודן מזוקן או טרוריסט אחר?
כן...
פעם חלמתי שאני מטייל בבית כלא שיש בו את אוסמה בן-לאדן, אחמד יאסין, סדאם חוסיין, רנטיסי ועוד כל מיני...





עכשיו נושא אחר. בזמן האחרון אני שם לב שפחות אנשים מגיבים. זה בגלל שהבלוג מתעדכן קצת פחות?

אשמח לקבל תגובות.

 





ולסיום שיר שכתבתי על מעין סתם לכיף:

 

מעין אוהב שוקולד/יונתן קסלר

 

יום אחד נולד לו מישו נחמד,

שאהב שוקולד וגם קצת גבינה של "גד".

אבא'שלו פסיכיאטר ואח'שלו מעצב,

אמא'שלו פסיכולוגית והוא בעצמו אוהב...

 

הפזמון:

שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

אבל...

 

יום אחד הלך למפעל של עלית,

הסתכל על החלון וראה מונית.

הנהג צעק "אנ'לא רואה אפ'חד גונב!",

מעין לא הבין ורק אמר - "אני אוהב..."

 

הפזמון:

שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

אבל...

 

כשהוא יצא מהמפעל הוא ראה תינוק,

ואמא'שלו שמעה קצת מוזיקת רוק.

שמו של התינוק היה דולב,

ואמא'שלו שאלה את מעין אם הוא אוהב...

 

הפזמון:

שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

הוא אוהב - שוקולד!

אבל שונא - שוקו לעד.

נכתב על ידי , 30/5/2004 17:05   בקטגוריות שירים וסיפורים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של meven ב-31/5/2004 19:54



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)