לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

מחר מפגש! + תמונה מפורים


אני צריך לעדכן יותר, סעמק. כשאני עצוב אז אני משקיע ומעדכן אבל כשאני שמח אני מזניח.

כי כשאני עצוב יש יותר מה לפרוק וזה.

בקיצור,

מחר מפגש!!#!&*>

איזה כיף P:

 

אני לא אתחיל לעשות רשימה של אנשים שאני אפגוש כי אני בטוח אשכח חלק ותעלבו, אבל צפוי להיות ממש כיפי P:

ומכיוון שאין לי תחפושת אני אבוא בלי תחפושת.

 

בסוף בפורים לא התחפשתי בכלל, הייתי עם איזו מסיכה של עכבר יומולדת צבעונית, כזו מסיכה מקרטון של טויס'אר'אס שעלתה שקל  [הוספתי תמונה, משמאל]

אבל זו מסיכה ממש מצחיקה, אולי אני אביא אותה.

ולמפגש באים מלא בלוגרים מהשכבה. שאף פעם לא היו. שלא מכירים כמעט אף אחדXD שיהיה.

 


זה ממש מעצבן אותי שזה לא אמיתי.

למרות שאני ממש מרגיש שזה אמיתי, אבל זה לא הגיוני שזה יהיה אמיתי.

ועדיין כואב לי בגלל זה, איכשהו.

זה מזכיר לי את התקופה של פעם.

הייתי בטוח שזה היה אמיתי, אבל עכשיו כשאני חושב על זה, זה לא ייתכן.

אוף, זה הורג אותי.

 

3/>

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 3/3/2007 22:07   בקטגוריות אהבה ויחסים, חגים ומועדים  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של double homo ב-26/3/2007 04:24



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)