לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

מפגש ישרא-פורים 2007!


נתחיל מהמפגש שהיה היום.

היה לי ממש כיף!

באתי מוקדם, ב10, ביחד עם יונתן הרץ.

הסתובבנו קצת [הרבה] ואף אחד מעניין לא היה. בסביבות 12 התחילו להגיע המון אנשים ולא נתנו לעלות לקומת הגג בכלל והיה מבאס. אז התנחלנו במקדנולדס. ומלא בלוגרים מהשכבה שלי באו והיה ממש משעשע.

והסתובבנו והיה ממש כיף, ואז כשהרוב הלכו אני ומעין הסתובבנו עם צחי ומעיין והיה איתם כיף =]

בכלל היה כיף!

כל מי שאני מכיר ופגשתי היום [יש כאן הרבה מאוד אנשים אז קשה לי לזכור את כולם. אז אל תקחו ללב אם שכחתי אתכם, רק תזכירו ואוסיף! אה ולסדר אין חשיבות]:

מעין, יונתן הרץ, נעה, לילי, גוני, נועה, תמר, שירה, טוטי, אירית, אליאן, גיטה, מירי, אנה, תומר, נעם, לירז, ליאל, טל, מיכל בר, מיכל-ערפדי, תמר,(עוגיפלצת), אנני, יואב, דניאלה, אביטל, צחי, מעיין.

 

בקיצור אפשר לראות שפגשתי הרבה אנשים =]

אני אוהב את כולכם והיה ממש כיף!33>

 

ועכשיו תמונות!

אין הרבה וזה בחרא איכות כי זה צולם במצלמת וידאו כי הרגילה נאבדה.

אה, וכל שמות המופיעים בתמונות הם בסדר הופעה בתמונה מימין לשמאל.

 

יואב ודניאלה

Image hosted by allyoucanupload.com

 

דניאלה

Image hosted by allyoucanupload.com

 

יואב

Image hosted by allyoucanupload.com

 

אירית ויואב

Image hosted by allyoucanupload.com

 

קבוצתית: טוטי, אירית, שירה, יואב, לילי, נעה ולמטה מעין

Image hosted by allyoucanupload.com

 

דניאלה מרימה אותי! XD

Image hosted by allyoucanupload.com

 

קבוצתית: ניצן, טוטי, אירית, דניאלה, לילי. מתחתיהם שירה ומעין. מתחתיהם נעה.

Image hosted by allyoucanupload.com

 

דניאלה מחקה את הסמיילי

Image hosted by allyoucanupload.com

 

אני ושירה

Image hosted by allyoucanupload.com

 

שירה ולילי וברקע נעה.

Image hosted by allyoucanupload.com

 

טוטי ולילי

Image hosted by allyoucanupload.com

 

שירה

Image hosted by allyoucanupload.com

 

אליאן

Image hosted by allyoucanupload.com

 

טוטי ואני

Image hosted by allyoucanupload.com

 

לילי ואליאן

Image hosted by allyoucanupload.com

 

שירה שותה

Image hosted by allyoucanupload.com

 

מעין

Image hosted by allyoucanupload.com

 

שירה וניצן

Image hosted by allyoucanupload.com

 

על הרצפה (נעמה, מעין ושירה)

Image hosted by allyoucanupload.com

 


כתבתי קודם קטע ממש חופר על כל הסופ"ש וזה נמחק לי אז עכשיו אני אכתוב אבל די בקצרה, אז תסלחו לי.

ביום שישי טל (טוטי) באה אלי והיה מאוד מאוד כיף, וגם הרץ בא והסתובבנו קצת.. ואז בערב באו הרבה ילדים והיה מאודמאודמאוד כיף =]]

והרץ וטוטי ישנו אצלי, ולמחרת בבוקר באו שוב עוד אנשים.. בקיצור היו הרבה אנשים!

והרבה כיף!

 

אחלה פורים, בסה"כ

יונתן קסלר

 

עדכון 23:13

היציאות שלי במסנג'ר פשוט דורשות לעדכן שוב את הפוסט. תראו מה בטעות כתבתי למעין במסנג'ר.

יונתן קסלר | היה ממש כיף במפגש!3333> אומר/ת:

לא נורא שפיך =]

יונתן קסלר | היה ממש כיף במפגש!3333> אומר/ת:

חפיף**XDDD

נכתב על ידי , 4/3/2007 22:59   בקטגוריות חברים, מפגשי ישרא-בלוג, תמונות  
הקטע משוייך לנושא החם: פורים+מפגש ישרא-פורים
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-25/3/2007 13:27



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)