לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

עוד שאלון שגנבתי


שכחתי ממי.

 

שם: יונתן קסלר
האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? לא
מיקום: ת"א

האם תקראי לבן/בת שלך על שמך? לא
אם היית נולד במין השני,איך היו קוראים לך? אבא שלי רצה לקרוא לי תות אם אהיה בת אבל אמא שלי לא הסכימה כמובן .

אם היית יכול להחליף שמות עם חבר, מי זה היה? אוּרי, שם יפה.
האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? לא יודע
אם תהיה מפורסם, האם תנטוש את שם המשפחה שלך? נחייה ונראה...
מין: זכר

רווק? ברור אני רק בן 9
אם לא, רוצה להיות? לאדע
תאריך לידה: יום רביעי, ה-28.12.1994, כ"ה בטבת, תשנ"ה
גיל: 9 וחצי
גיל שהיית רוצה להיות: 0, אז הייתי חי יותר זמן :)

גובה: 1.38 או 1.39 מטר...
צבע עיניים: חום כהה?

אוהב אותו? לא, זה מזכיר חרא...

צבע שער: חום כהה
אוהב אותו? לא, אבל את הסוג של השיער כן (תלתלים)

צבע אהוב: כתום וכחול
ימני/ שמאלי/אמבידקסטרוס (משתמש בשתי הידיים בצורה שווה): ימני
חיות מחמד? חתול בשם 'באוזר'
יש פירסינג? לא
קעקועים? לא

אובססיביות? לא נראה לי..
התמכרויות: להיות על המחשב (  ) ולאכול ציפורניים (  )
איזה שפות אתה דובר? עברית ואנגלית ולומד ערבית
ציטוט מועדף/מוטו: "ככל שהמגיזינים בחדר ההמתנה לרופא משעמים יותר, יארך זמן ההמתנה" (חוקי מרפי)
יש לך סודות? כרגע לא שאני זוכר...
אתה שונא את עצמך? לפעמים...
האם אתה אוהב את הכתב יד שלך? כן
יש לך הרגלים רעים? כן... (לא לשאול...)
איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? אממ... חכם?
אם היו עושים סרט על החיים שלך,איך היו קוראים לו? "יונתן קסלר הגבינה הצהובה בחיי שוקולד פרה"
מה הפחד הגדול ביותר שלך? לא יודע

אתה יודע לשיר? לא... אני זייפן גמור... =/

האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להיראות cool? לא
האם אתה מתבודד? לפעמים
מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? אין לי סדר עדיפויות משלי בראש לחיים...
אם היית מישהו אחר,האם היית מתחבר עם עצמך? לא...
האם אתה פועל בפזיזות? לפעמים..
האם יש מישהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? יש כאלה שאני שונא ויש כאלה ששונאים אותי, אבל לא שמפחידים אותי...
יש לך יומן/ ג'ורנל? הבלוג נקרא?
אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך, מה זה היה? לא יודע, אולי את המח?
אתה חושב שאתה חזק מבחינה ריגשית? לא במיוחד...

יש משהו שאתה מתחרט שעשית/ לא עשית? ברור יש מיליונים...
אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? לפעמים..

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? חחח לא למדתי שיעורים חשובים :)
מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? התלתלים
ומה הכי פחות אוהב? שאני שמנמן
אתה חושב שאתה נראה טוב? לדעתי לא ממש...
יש לך ביטחון עצמי? תלוי איפה ומתי
לאיזה דמות בדיונית אתה הכי דומה? חח איזו שאלה טיפשית....
קורא עיתון? מידי בוקר...
מתפלל? לאאאא...
הולך לבית כנסת? לא!
מדבר עם זרים?  אם יש לי משהו להגיד להם...

ישן עם בובות פרווה? לא
יוצא לטיול בגשם? הייתי רוצה...
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? בגלל שאני שונא אותם זו לא סיבה לא לדבר איתם, אלה אם כן אני עושה להם חרם
נוהג? עדיין לא לצערי... (תיזכרו בגיל שלי..)
אוהב לנסוע מהר? לא כי אני לא יודע לנהוג!
אוהב את הקול שלך? לא
האם אי פעם פגעת בעצמך? חחח כן
יצאת מהמדינה? כן
אכלת משהו שגרם לאנשים אחרים להקיא? לא
שחית בעירום? לא!!
היה לך מקרה חירום רפואי? לא
עברת ניתוח? לא
ברחת מהבית? לא
חטפת מכות? ברור
החטפת מכות למישהו? כן...
היית על במה? לא שזכור לי..
ישנת מחוץ לבית? אממ.. מחוץ לבית שלי או מחוץ לבתים בכלל? טוב זה לא משנה גם וגם התשובה כן
נשארת ער כל הלילה? במטוס זה נקרא?
לא אכלת יום שלם? לא נראה לי
דיברת בטלפון כל הלילה? לא
ישנת כל היום? לא
הרגת מישהו? לא ברור שלא..!
חשבת שאתה משתגע? כן... =/
נישקת מישהו מאותו מין? לא!
בגדו בך? לא זוכר...
היה לך חלום שהתגשם? לא, לצערי...
עברת על החוק? כן, הורדתי שירים מתוכנה לא חוקית... :)
פגשת מישהו מפורסם? כן
הרגת חיה בטעות? ברור בטוח שהרגתי נמלה בטעות או משהו..
הרגת חיה בכוונה? לא נראה לי.
היית ברדיו/ טלוויזיה? כן
היתה לך התמוטטות עצבים? לא
קפצת בנג'י? לא
היה לך חלום שחזר כמה פעמים? נראה לי..
האם אתה מאמין באסטרולוגיה? לא
בקסם? לא
באלוהים? בחלק מהדברים כן בחלק לא..
בשטן? כנ"ל
בסנטה קלאוס? לא ברור שלא חחח איזו שאלה חמודה... =]
ברוחות? עדיין לא החלטתי...
בפיות? לא חחח איזה שאלות..
במזל? כן
באהבה ממבט ראשון? לא
ביין יאנג (טוב לא יכול להתקיים בלי הרע)? כן
במכשפות? דיי כבר עם השאלות האלה ברור שלא!!
האם אתה מבקש משאלה כשכוכב נופל? כן אבל אני לא מאמין בזה..
באמונה המסורתית של גן עדן וגיהנום? לפעמים
בדת מאורגנת? ממ.. לא יודע
אתה חושב שלאלוהים יש מין? לא
לאן אתה חושב שאנחנו הולכים אחרי שאנחנו מתים? או גן-עדן או לחור השחור ובו הופכים לרוחות רפאים או לחור השחור ואז מגיעים לגן-עדן או ישר לרוחות רפאים או לגלגול הבא או...

בקיצור יש לי הרבה מחשבות...
יש לך חברים הומואים/לסביות? לא! (תיזכרו בפעם השלישית נראה לי בגיל שלי!)
מי החבר הכי טוב שלך? מעין?
מי הבן אדם שיודע הכי הרבה עליך? אני, כמובן :)
מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך? לא זוכר
מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? לא יודע
מי החבר שלך שאתה מכיר הכי הרבה זמן? ירדן.. לא ראיתי אותו כבר איזה שנה נראה לי כי הוא גר בארצות הברית... הוא מבקר בישראל בחופש הגדול נראה לי...
הכי מעט זמן? לא יודע..
הכי מצחיק? הרבה...

הכי קרוב? לא יודע..
הכי מוזר? מעין
הכי חכם? כולם טיפשים :)
שאתה הכי מתגעגע להיות קרוב אליו? לא יודע...
הכי נחמד? הרבה...
מי הזמר הכי טוב? לא יודע...
הכי רועש? כנ"ל
עם מי אתה מדבר הכי הרבה און- ליין? נראה לי עם מעין
עם מי אתה מדבר הכי הרבה בטלפון? כנ"ל
על מי אתה סומך הכי הרבה? לא יודע...
מי מקשיב לבעיות שלך? כנ"ל

עם מי אתה רב הכי הרבה? עם מעין
האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא תמיד...
האם אתה סומך על אחרים בקלות? תלוי על מי...
בבית של מי היית אחרון? של מעין
האם החברים שלך מכירים אותך? חלק
האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא
אתה חושב שהמין השני חושב שאתה נראה טוב? אין לי שמץ של מושג...
מי היה האדם האחרון שרצית להרוג? ניר, רציתי להרוג אותו היום בצופים
שצחקת עליו? לא זוכר..
שהלכת איתו לקניות? אמא שלי כמובן
שאיכזב אותך? ניר

שגרם לך לבכות? ניר
ששימח אותך? המדריכה שלי

שראית איתו סרט? אמא שלי ראיתי איתה היום בבוקר הארי פוטר 3

שדיברת איתו בטלפון? אמא שלי?
שראית? אבא'שלי
מה אתה לובש כרגע? 
חולצת חאקי ותחתונים.. =/
באיזה חלק בגוף אתה נוגע כרגע? ברגל
איזה ספר אתה קורא? אני לא ממש קורא ספר בזמן האחרון...
מה יש על הפד לעכבר שלך? עכבר אולי?
תאר איך אתה מרגיש כרגע ב5 מילים: אוף!!! אין לי כח להתקלח!!!
האם אתה מדבר עם מישהו און-ליין כרגע? לא
האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? כנ"ל
האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע? כנ"ל

 

מישהו מוכן להגיד לי מה המילים בראשי תיבות כנ"ל?

נכתב על ידי , 12/6/2004 19:53   בקטגוריות שאלונים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של meven ב-18/6/2004 09:23



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)