לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

פסטיבל החורש!!!!!!


מי שלא יודע, בצופים לכל שבט יש פסטיבל, שכל קבוצה כותבת שיר, ואז בוחרים שיר של קבוצ מהגדוד, ואז יש תחרות בין הגדודים. אז הקבוצה שלי עלתה בגדוד (!!!), ואתמול היה הפסטיבל, התחרות בין הגדודים. אומנם לא זכינו מקום ראשון שני או שלישי, אבל היו לנו 102 קולות, שזה המון לכיתות ד'!!!

 

הנה השיר שלנו:

 

שירותי החורש

ביצוע: חלק מגדוד ברק (שבט החורש, כמובן)

מילים: קבוצת "השטנים של מורן", גדוד ברק, שבט החורש

לחן: היה איש אחד שהתייעץ לגבי השירים שעלו בגדוד, שהוא אומר מה כדאי לשנות וזה... אז הוא המציא ת'מנגינה...

 

 

באתי לחורש לפעולת פתיחה

פגשתי את כל הילדים מהשכונה

כל-כך נהנתי הכל היה נפלא!

שיחקנו משחקים עם המדריכה

 

ואז פתאום לא הבנתי מה קרה

הייתי צריך לשירותים ממש נורא

חיפשתי מישהו שיתן לי הצלה

עוד שנייה במכנסיים זה יצא

 

השירותים, השירותים

כמה שהם לנו נחוצים

כי אנשים לחוצים

לפני שהם עושים בתחתונים

 

הלכתי לחפש את המדריכה

אמרתי לי זה ממש נורא

אנ'לא יכול להתאפק אפילו עוד דקה

זה מציק לי כבר מתחילת הפעולה

 

ואז פתאום לי אמרה

שירותים חדשים כבר כאן בפינה!

 

השירותים, השירותים...

 





היו גם בנות מהגדוד שרקדו...

 

בבקשה להגיב!!!

מעניין לדעת עם גולשים אוהבים את השיר הזה...

נכתב על ידי , 20/6/2004 16:47   בקטגוריות צופים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-20/6/2004 21:38



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)