לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

צופים + אני במגזין 'עולמו של דיסני'! + ימי הולדת


היי...

היום בצופים הייתה לנו פעולה ימית (פעולה בים) בחוף תל-ברוך, היה נחמד...

אל תחשבו שנכנסנו למים (  ), רק עשינו פעולה על החול.

הרוב לא היה קשור ממש לים וחופים. היה איזה קטע שאמרו לנו להביא 10 לכלוכים לפח, אבל לא היה לי כח :)

 





כשחזרנו מהים הקבוצה שלי ועוד קבוצה בגדוד נשארו כי למדריכה של הקבוצה השניה יש חבר שהוא כתב במגזין

'ראש אחד' ו'עולמו של דיסני', והוא רצה לרעיין לעיתון עולמו של דיסני שלושה בנים ושלוש בנות בנושא הקיץ.

הוא שאל אותנו כמה שאלות, כמו "מה עדיף - בריכה או ים?" ו"מה אתם מתכוונים לעשות בקיץ?" ועוד כל מיני...

אח"כ גם צילמו אותנו...

 

אז בקיצור כשהגיליון יצא הוא יביא לכל אחד את הגיליון, וכמובן שאני יצלם אותו ויראה בבלוג

 





אם שמתם לב, אז הופסתי בתפריט בצד שמאל קטגוריית "ימי הולדת", שיש שם ימי הולדת של חברים שלי ואנשים מהמשפחה שלי. מצטער אם שכחתי מישהו, תגידו לי.

מי שמסומן בקו זה אומר שהיומולדת שלו עברה כבר השנה.

 





נ.ב. אני מזכיר פעם אחרונה שאפשר לענות על החידה הזו עד מחר. יש לענות עד השעה 20:00. אשמח לראות עוד אנשים שעונים.

* הערה: ניתן לענות על החידה כתגובה גם לפוסט זה.

 




נכתב על ידי , 26/6/2004 20:33   בקטגוריות צופים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)