לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

איך איבדתי את בתוליי - הסיפור המלא.


הכל התחיל שהלכתי ברחוב, ואז הם נפלו לי לביוב. סוף.


יונתן קסלר.


סתם! זה לא קסלר מדבר אליכם פה, אלא חברו הטוב מעין אבן המלך!

אל תגידו לי שאתם לא יודעים מי אני... נו... זה שעושה איתו את הקליפים

מה?! שאלתם איזה קליפים?! אני לא מאמין עליכם... אתם לא רואים את הקליפים של קסלר (ושלי)?!

בוש לכם!

אבל אני מניח שלשבת, לכעוס, להתלונן ולאכול בננה כל היום לא יעזור בכלום. אז פשוט כנסו לפה ודרגו את הכל 5:

צוות אופטלגין - הקליפים


בכל מקרה, עכשיו קסלר באפריקה רוכב על פילים


ואני, מעין


מעדכן במקומו.

בעיקרון, שירה חברה של קסלר


(שהייתה גם חברה שלי, ואני אחסוך מכם את התמונה) הייתה אמורה לעדכן עכשיו, כי אני הייתי אמור לעדכן שני - אבל היא התעצלה, אז אני

מעדכן פה. אז, אין לי כל כך מה לכתוב, אז אני אכתוב לכם כל מיני דברים עם תמונות אז הנה כמה תמונות של דברים מטומטמים







אמממ... על מה לכתוב...

טוב קסלר באפריקה.. ו.. הוא באפריקה..

ו... אני יודע!

קסלר הוא גיטריסט!!


טובב נכון, עכשיו הוא עם קלאסית, אבל עוד פחות חודש הוא יהיה עם..


ועוד מעט גם תהיה לנו להקה


ו...אממ.. אתם באים לפה הרבה? טוב, אני חושב שממש אין לי מה לכתוב, אז רק תזכרו שקסלר באפריקה עכשיו רוכב על פילים

ושאני


הייתי פה.


אה כן, אל תלחצו על הקישור הזה בחיים שלכם.

הייתי פה,

מעין.

נכתב על ידי , 29/5/2007 18:57   בקטגוריות פריצות לבלוג  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האיש בעל המסכה ב-5/6/2007 15:17



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)