לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

שני שאלונים


הראשון:

1. האם יש לך מחשב בחדר? כן, אחד (ממנו אני כותב עכשיו)
2. האם יש לו מקלדת? ברור אם לא אז איך אני כותב?
3. האם הוא מחובר לאינטרנט? תמיד.
4. האם יש לך בלוג? לא. סתם סתם... ברור :)
5. האם יש לך איסיקיו? כן
6. האם יש לך מסנג'ר? לא
7. האם יש לך מערכת סטריאו בחדר? כן אבל אני כמעט ולא משתמש בה.
8. האם יש לך טלוויזיה בחדר? כן
9. האם יש לך ארון בחדר? כן
10. האם את מתלבשת בחדר? חחחח ברור :)
11. האם יש לך מיטה בחדר? ברור!
12. האם יש לך מזרון? כן
13. האם יש לך שולחן כתיבה בחדר? לא
14. האם את מכינה שיעורים בחדר? כן
15. האם יש לך אוסף מיוחד בחדר? לא

 

השני:

1. באיזו משחת שיניים את משתמשת? אלמקס לילדים... =/
2. שמפו וקונדישנר באחד או בנפרד? באחד זה מבזבז פחות זמן!
3. איזה סוג? לא יודע אני לא מבין בזה...
4. צבע מועדף? כתום וכחול
5. תפוחים, תפוזים או בננות? בננות
6. ימנית או שמאלית? ימני
7. הכוס, חצי מלאה או חצי ריקה? לפעמים כך ולפעמים כך
8. את שרה במקלחת? חחח לא
9. את מדברת עם החיה שלך? כן...
10. את מדברת עם עצמך? לפעמים
11. יש לך 11 אצבעות? לא! ברור שלא!
12. אם פעם השתמשת או קנית עט ורוד? מאיפה לי לזכור? אבל זה כמעט בטוח שכן...
13. אם אי פעם תקני משהו ורוד? תלוי מה הוא יהיה
14. מיקי מאוס או באגס באני? באגס באני
15. את חושבת שדאפי דאק שקסי? חחח לא
16. מה עדיף בלוג או שין? מה זה שין?
17. איזה צבע של ליפגלוס\לק את שמה? אני בן...
18. האם את נושכת את השפה שאת עצבנית? אה זה שאלון לבנות? לא נורא... כן לפעמים
19. האם לא תלכי לבצפר בגלל שיש לך חצ'קון ענקי בין העיניים ביום שמצטלמים? אני אבוא ואבקש לערוך את התמונה במחשב... :)
20. איך את מורידה מסקרה? אני בן!
21. את הולכת למקומות ציבוריים עם אימא שלך, ואשכרה מדברת איתה? אני בן!!! טוב מעכשיו כל שאלה שמתייחסים כאילו שאני בת אני מתעלם פשוט. אה והתשובה לשאלה - ברור למה לא?
22. מה החג האהוב עלייך?  חנוכה - כי לפעמים יוצא לי היומולדת בחנוכה. פסח - החופשה הכי ארוכה חוץ מהחופש הגדול. יום כיפור - כי אין מכוניות!
24. בחרי אחד: רה פול או דניס רודמן? לא מכיר אותם
25. איפה את רוצה לגור? בניו יורק
26. את מי את רוצה לפגוש? ברגע זה? אף אחד
27. מה את אוהבת על הפיצה שלך? אני הכי אוהב פיצה בלי שום תוספות
28. את אוהבת טוסט? כן
29. איפה היד שלך עכשיו? עכשיו? השמאלית על המקלדת והימנית על הכיסא
30. מה יותר טוב: האוזן הימנית שלך או הזרת השמאלית? חחח לא יודע
31. אוקיי או או.קיי? אוקיי
32. פודל צרפתי או נשיקה צרפתית? פודל צרפתי
33. סרטן או לובסטר? אף אחד מהם שניהם מגעילים!
34. מה נשמע יותר טוב: למעלה או למטה? למעלה
35. האם כפות הרגליים שלך באותו גודל? כן בערך...
36. קסטות או דיסקים? דיסקים
37. צפית ב"איך הגרינץ' גנב את כריסמס"? כן
38. איך את פותחת את המעטפות שלך: לקרוע או לחתוך? לקרוע :)
39. את משועממת כרגע? כן בגלל שאני עונה על השאלון
40. 8 או 3? 8 יותר קרוב למספר המזל שלי, 7
41. את יודעת את כל המילים של ההימנון "תקווה"? שנייה אני בודק.. כן
42. את הולכת לקרוא לבן שלך אלוויס? לא
43. אז איך תקראי לו? לא יודע
44. מה עם הבת שלך? כנ"ל
45. האם פעם מצאת את באגס באני מושך כשהוא לובש שמלה? מה זה השאלה המטומטם הזו?
46. "לה לה" או "סקיטי דה בופ דו וופ"? לה לה
47. עוגת תפוחים או דובדבנים? אף אחת
48. פפסי או קולה? קולה
49. וניל או תות? וניל
50. שחקן אהוב? לא יודע
51. שחקנית אהובה? כנ"ל
52. אמצע הלילה או אמצע היום? תלוי מתי ואיפה
53. לאט או מהר? לאט
54. קשה או רך? תלוי במה
55. יוגורט או גלידה? גלידה
56. כפית או מזלג? תלוי לאיזה אוכל...

נכתב על ידי , 1/7/2004 11:19   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~just me~ ב-2/7/2004 18:22



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)