לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

נסיכות ונסיכים


אתמול הייתי עם אבא שלי בהופעה של כנסיית השכל בבנייני האומה בירושלים, הייתה הופעה ממש מעולה, ממש נהניתי!
חזרנו ב-1 וחצי הביתה אז הרשו לי להישאר בבית היום, אז קמתי רק באיזה 12 כשאמא שלי העירה אותי
היום בערב אני הולך לאכול במסעדה אגאדיר עם ההורים שלי, אח שלי ואח שלי אחר שבא לבקר פה (הוא גר בלונדון) עם חברה שלו.
אחרי זה אני הולך למסיבת בר מצווה של אורי ויונצ', יהיה ממש מגניב (:

אגב,אתמול היה לשירה ולי חודשיים
וואו, כבר?
אני אוהב אותך 3333333456789>



בטח שמתם לב שעשיתי כמה "שיפוצים בבלוג".
החלפתי את הכותרת, אני חושב שהקודמת הייתה יותר יפה אבל נמאס ממנה. ואין לי כוח להכין עיצוב שלם חדש, אז החלפתי כותרת. לידה שמתי את חלון המסרים במקום ברשימות, זה נראה לי יותר יפה ככה.
הורדתי מהרשימות את התמונה שלי בגוף של מייקל לואיס XD ושמתי תמונה נורמלית שלי לצד רשימת "אני" שגם אותה שיניתי קצת.
הוספתי בראש הבלוג כמה קישורים שיכולים להיות שימושיים לגולשים עצלנים שאין להם כוח לחפש בבלוג את מה שהם צריכים.
ולמטה הוספתי כפתור לחזור לראש הבלוג.
אם יש לכם עוד רעיונות לבלוג אני אשמח לשמוע

אה ועוד משהו, רשימת הבלוגים אצלי ממש לא מעודכנת, יש כאלה שאני צריך להוריד וכאלה שאני צריך להוסיף. אז סלחו לי אם כרגע אתם לא מופיעים.
גם נמחקו לי כל הבלוגים הקבועים אז אם אתם רואים שאני מעדכן את הרשימה ולא הוספתי אתכם (חברים שלי, לא סתם אנשים) תגידו לי ואני אוסיף אתכם.
תודה וסליחה!



מי שקרא כאן לפני חצי שנה בוודאי זוכר שפליקס הזמינו אותנו לצלם קליפ לסדרה של אבי ביטר, או משהו כזה.

בכל מקרה, אחרי חצי שנה נזכרו להעלות את זה. בסוף הסרטון יחסית אנחנו מופיעים. זה קליפ לשיר של אבי ביטר. אז נכון שקטעו את זה באמצע ואבי ביטר מופיע יותר מאיתנו, אבל לא נורא




"נסיכות ונסיכים? אי אפשר לומר נסיכות ונסיכים! זה כמו לומר מלפפונות ומלפפונים!" (יונצ' החכם)

יונתן קסלר

נכתב על ידי , 8/6/2007 16:30   בקטגוריות הופעות, שוקולד פרה, אהבה ויחסים, וידאו, סרטונים  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-11/6/2007 20:52



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)