לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

אין כותרת (בעצם עכשיו יש לא?)


 

קייטנת מחשבים

ביום ראשון התחלתי ללכת לקייטנת מחשבים בשיכון דן (ת"א). דווקא נחמדה. כל ילד בוחר נושא (בניית אתרים, בניית משחקים, מולמדיה וכו') ואני בחרתי במולטמדיה. עד היום למדנו קצת פאוור פוינט, פלאש, ופיינטשופ. אני אציג את כל העבודות כשהקייטנה תגמר (ביום חמישי הבא).

יש שמה איזה שני ילדים בקבוצה שלי שעולים לכיתה ז' והם בגובה שלי! חחחח זה מצחיק חבל שאי-אפשר לצלם אותם.


 





העתקים של במבה משתלטים על העולם!

היום גיליתי זאת. בקייטנה חילקו לנו זיוף אחד של במבה, אז התחלתי לספור כמה העתקים יש לבמבה, ולא האמנתי. הנה השמות שאני מכיר:

1. בנג'י

2. באגי

3. בולי

4. שוש

5. פרפר

בטח יש עוד שאני לא מכיר... =/

בבקשה תגידו לי אם אתם מכירים אחרים :)

 





עכבר אלחוטי חדש!

כמו שכתבתי בפוסט הקודם, אבא שלי טס לכמה ימים לניו יורק בשביל משהו לעבודה, והוא קנה לי עכבר אלחוטי חדש ויפה! עכשיו אני יכול סופסוף לשכב אל המיטה ולכתוב פוסטים! :)

הנה תמונה:  http://img40.imageshack.us/my.php?loc=img40&image=Picture211.jpg

 





רעידת האדמה

השעה עכשיו 18:06.

לפני כמה דקות אכלתי כרגיל בשולחן האוכל, ופתאום אני מרגיש את הכיסא קצת זז. אני מסתכל למטה, כי חשבתי שאולי החתול שלי עשה את זה. אחרי כמה שניות פתאום סבא שלי אומר לי "הכלים של האוכל זזו, הייתה רעידת אדמה?"

אח"כ הלכתי לטלוויזיה כדי לראות אם באמת הייתה, וגיליתי שכן. 4.7 בסולם ריכטר.

 





וקצת כיף לסיום

חידה:

יש ארבעה ילדים ליד גשר באמצע הלילה שצריכים לעבור את הגשר. אפשר לעבור את הגשר רק שני ילדים בפעם אחת, עם פנס, ומישהו צריך להחזיר את הפנס. לאחד לוקח שנייה לעבור, לשני, שתי שניות, לשלי ארבע שניות, ולרביעי חמש. איך אפשר שכולם יעברו תוך 12 שניות?

 

מי שרוצה תשובה שיבקש בתגובות.

 

נכתב על ידי , 7/7/2004 16:08   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Morishani ב-8/7/2004 12:16



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)