לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

המשפט של סדאם - משחק אבן-נייר-מספריים


מסתבר שהמשפט שהיה לסדאם חוסיין היה בעצם משחק אבן-נייר-מספריים:



סדאם: "משעמם לי"




סדאם: "יש לי רעיון! בואו נשחק אבן-נייר-מספריים!"




הבחור הזה: "אני יכול גם להשתתף?"




סדאם: "לא!!!!!!!!!!!"





סדאם: "האם אני אבחר אבן?"





סדאם: "או נייר?"



סדאם: "או אולי מספריים?"




סדאם: "אתם לא יודעים!"




האיש הזה: בנאדם, תגיד את זה, אל תירק את זה!"




סדאם: "מה שתגיד, בוא נשחק"





סדאם: "אבן!"


השופט: "שני ניירות!"





סדאם: "בנאדם, זה לא הוגן, שני ניירות?"





השופט: "שני ניירות זה יותר טוב, הם מכסים את האבן פעמיים! האבן שלך לא הולכת לשום מקום!"





סדאם: "שני הניירות שלך יכולים לקפוץ לי, עכשיו בוא שחק ברצינות"




השופט: "נייר אחד"
סדאם: "יד נמר, יד נמר תמיד מנצחת נייר, מה אתה לא מכיר יד נמר? היא תמיד מנצחת נייר!"




סדאם: "תשאל אפילו את עזיז!"



עזיז: :יד נמר תמיד מנצחת נייר."





סדאם: "תודה אחי!"



השופט: "אוקיי מה שתגיד סדאם, אין יותר יד נמר, בלי זה!"





סדאם: "תמשיך לבכות, תבכה לי נהר של דמעות, זה לא אשמתי שאתה לא מכיר את יד הנמר"




השופט: "היית צריך לבחור משהו נורמלי, אולי ככה לא היית מפשל"





סדאם: "אתה בטח לא מכיר גם את טיל העט, נכון?"





שופט: "טיל? איזה טיל?"




סדאם: "טיל עט משתגר! קאבום!"



השופט: "אוקיי אני לא משחק יותר, אין כזה דבר טיל עט ואין כזה דבר יד נמר, אתה סתם ממציא שטויות"





סדאם: "אני לא!"





השופט: "אתה כן"  




סדאם: "זהו זה, אתה נכנס לרשימת החיסול שלי..."




תורגם מאנגלית מהאתר http://www.bigmixup.com/rockpapersaddam

נ.ב. אף אחד לא רוצה לדעת את התשובה לחידה בפוסט הקודם?

נכתב על ידי , 9/7/2004 13:59   בקטגוריות פוסטים בלי קטגוריה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ה-דנדוש ב-11/7/2004 22:35



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)