לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

תשובות לשאלון השבועי



מהו האינטרנט בשבילך? מקום לברוח אליו? מקור מידע? אמצעי תקשורת עם העולם? משהו אחר? שילוב?
חלק מהחיים שלי. בלעדיו הייתי הילד הכי משועמם בעולם.

מהם הקריטריונים של גילוי הבלוג למישהו שמכיר אותך? תמיד? לעולם לא? כמה אנשים מיוחדים?

למה לא? אין לי בעיה עם זה..

אחרי מה שאת מתכננת לעשות בחיים תוכלי להגיד שכבר לא אכפת לך למות מחר?
לא. וגם אין לי תכנונים לחיים.

מה גורם לך לחייך?

בדיחות, כשמשמחים אותי, כשאומרים לי שלא יעשו לי יותר לעולם בדיקות דם (הלוואי והיו אומרים לי), כשמצחיקים אותי בכלל, מה אני יודע?

מה לא תסבלי שיגידו לך?

מזתומרת? למה שאני אצטרך לסבול ממשהו שאומרים לי?

את בורחת החוצה או פנימה?

חחח... תלוי מאיזה מצב... בדר"כ פנימה.. :)

מה הזכרון הראשון שלך מחייך?

רגע אני מנסה להיזכר... יומולדת 3 או 4 לא זוכר איזה מהם זה היה...

האדם עושה את הבגדים או הבגדים את האדם?
שניהם :)

עד כמה את מרגישה שהחיים שלך תלויים במה שתעשי, ולא באחרים?
90% במה שאעשה ו-10% במה שיעשו אחרים.
נכתב על ידי , 11/7/2004 22:37   בקטגוריות תשובות לשאלונים השבועיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)