לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

NickNet, הנה אנחנו באים! D:



 ברגעים אלה אני מאזין לגלגל"צ ויש משהו שאני ממש לא מבין בפרסומת החדשה של משרד התחבורה.
"אם ילדכם בן 3 עד 9, חובה לחגור אותו מאחורה!"
אז זה אומר שאני לא צריך לחגור מאחורה? ואם אני נוסע עם מישהו בין שנתיים, הוא גם לא צריך?
באמת שאני לא מבין מה ההגיון בהתראה הזו שחייבים לחגור מאחורה.


אתמול בערב הלכתי עם מעין, עדי ושקד בהופעה של מוניקה סקס בנמל, במועדון 24 במסגרת "הבית הכחול".
השגתי 4 כרטיסים חינם (וגם 2 כרטיסים חינם להופעות שיהיו של מופע הארנבות, יוני בלוך ושייגעצ) דרך אמא
בקיצור, הגענו לנמל עם סבא שלי ונכנסו ב10. הצלחנו לתפוס מקום של חבורת בנות ועמדנו בצד שמאל הכי מקדימה ^^
אחר-כך דיברנו עם הבנות האלה ומסתבר שאחת מכירה אותי מהבלוג ><

בכל מקרה, ההופעה התחילה והיה מאוד מגניב. הכרתי כמעט את כל השירים, בעצם אני חושב את כולם. (:
כשהם עשו הדרן אני חושב שזה היה ההדרן הכי טוב בהופעות שלהם חחח >_<
באמת, הם ביצעו את השיר הר של בייגלעך O: זה שיר שכזה מתאים להופעות וסוף סוף הם ביצעו אותו. ואז היה סאן חוזה, ומכה אפורה ועל הרצפה ונגמר
בכל מקרה, ההופעה הזו הייתה אחת ההופעות הטובות שהייתי בהן!

אחר-כך הסתובבנו שעות בחוץ ופגשנו חברות של עדי וזה היה ממש מצחיק כי יש להן שמות הזויים XD
ואז חבורת בנות צעקו לי "יונתן יש לך בלוג יפה" וברחו אם אתן קוראות את זה, אתן מתבקשות להזדהות!
שעה חיפשנו את אבא של שקד שאסף אותנו. בסוף הגעתי הביתה והלכתי לישון ב-2

פאק, כל זה כדי לתאר הופעה אחת? >< אני חופר!
דרך אגב, רציתי לקחת מצלמה אבל שוב שכחתי. -_-


מחר מעין ואני מופיעים בתכונית ניקנט בניקלודיאון. יותר נכון משדרים שני סרטונים שלנו.
אני רק רוצה לומר מראש, את אחד הסרטונים ירשמו שם על שם מעין אבן, ואת השני על שמי יונתן קסלר. אני רוצה לומר שאנחנו עושים את הסרטונים ביחד בתור צוות אופטלגין אבל כדי לשדר כמה סרטונים הם צריכים על שם מישהו אחד. לא משנה.

בכל מקרה, צפו בנו מחר, יום ראשון, בתוכנית NickNet בערוץ ניקלודיאון (בהוט 84, ביס 47) בשעה 13:35, שידור חוזר ב18:10.
ישדרו את הסרטונים עדי אדיוס ופרויקט הבמבה (קישור לסרטונים ברשימות).
בתוכנית הבאות כנראה ישדרו סרטונים אחרים שלנו.


לסיום, שאלון שבועי! כי תכף השבוע כבר נגמר.

מה הצבע האהוב עליך?
בעיקרון הצבע האהוב עלי הוא כתום, אבל זה תלוי למה.
אני לא ממש אוהב בגדים כתומים או דברים כאלה. אם לא כתום אז כנראה שזה יהיה שחור או כחול.

מה הצבע השנוא עליך?
סגול. זה צבע כזה מכוער. ><
במיוחד סגול בוהק כזה.

באיזה צבע החדר שלך?
רובו לבן, חוץ מפינה אחת שהיא כתום בהיר כזה.
למרות שאני רוצה גם לצבוע את שאר הקירות גם.

איזה צבע חולצה אתה לובש כרגע?
האמת שאני לובש עכשיו רק בוקסר. והוא בצבע כחול כהה.

אם אתה צובע / היתה לך אפשרות לצבוע את שיערך, לאיזה צבע היית צובע אותו?
הייתי מעדיף לחשוף את התחת שלי באינטרנט מאשר לצבוע את השיער!
(והמבין ישתין ^^)

האם את חושבת שיפה לבנים ללכת עם בגדים ורודים?
אולי ורוד בהיר כזה, אבל ממש לא פוקסיה.


הייתי פה
יונתן קסלר

נכתב על ידי , 7/7/2007 21:44   בקטגוריות תשובות לשאלונים השבועיים, הופעות, טלוויזיה  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונתן קסלר ב-24/7/2007 16:54



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)