לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

ביום רביעי מחנ"ק!!! + שאלון


יש!!!!! איזה כיף!!!
ביום רביעי אני יוצא למחנה קיץ בצופים!!!!!!!! (שבט החורש שולט!!!!)

 

אני צריך לקום ב-7:30.. אבל מתגברים!

 

חוץ מהשירותים הכימים והמקלחות שמה הכל בטח יהיה כיף חיים!

 

זו השנה הראשונה שלי בצופים וגם הפעם הראשונה במחנה,

אז תאחלו לי כיף חיייםםםם!!!

 





שאלון שגנבתי ממישהו (מן הסתם...):

 

שם מלא: יונתן קסלר

מידת נעליים: 36.5 אולי 37..

גובה:  1.39

חיות מחמד:  חתול שלי יפההההה שנקרא באוזר

צבע שיער: חום כהה שמרחוק נראה כמו שחור

אורך שיער:  אממ... יש לי תלתלים, אז זה תלוי אם מושכים אותם או לא... תסתכלו על התמונות שלי לפני נראה לי 2 פוסטים או 3...

כיתה: עולה ל-ה'

מצליח בבית ספר? כן..

תחביבים: מחשבים ומוזיקה

איזה שפות אתה מדבר? עברית, אנגלית ולומד ערבית

אוהב ספורט? לא כ"כ

איפה נולדת? בישראל.

אתה בן אדם של לילה או של יום? יום

רגיש לדגדוגים? תלוי, לרוב לא...

מאמין באלוהים? בחלק ממה שאומרים עליו כן וחלק לא

יש לך כינויים נוספים באינטרנט? כן - יש לי את הכינוי הכי נפוץ שהוא גבינה צהובה, ואם צריך באנגלית אז או gvntzb2 (עזבו המבין יבין אבל בטח אף אחד לא הבין =] ) וjonathankess

יש לך גשר? לא, יכול להיות שיהיה לי עוד 9 חודשים בערך..

יש לך משקפיים/עדשות מגע? משקפיים..

מה תרצה להיות כשתהיה גדול? לא יודע... בטח משהו שקשור למחשבים.. :)

איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך?  כל מיני.. לא זוכר אחד ספציפי

מה הדבר הכי מביך שקרה לך? כנ"ל

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך? דיי אם השאלות האלה כל התשובות תמיד יהיו "כל מיני לא זוכר אחד ספציפי.."

יש חבר/חברה/קראש? מה זה קראש? שכחתי...

אם היה לך עוד זוג עיניים איפה היית שם אותם? אחד בגב אחד באמצע הראש למעלה

על מה את חושבת בד"כ לפני שאתה הולך לישון? כל פעם משהו אחר...

למה אתה מתנגד? התעללות בבעלי חיים, אנטישמיות, עוד כל מיני לא עולים לי לראש עכשיו...

אם היית יכולה להיות מישהי/ו אחר/ת, מי היית? מספיק לי להיות אני..

המקום האהוב לחופשה: ניו יורק או קליפורניה או כלשהו מקום בארצות הברית (למי שעדיין לא יודע גרתי בארצות הברית בניו יורק 3 וחצי שנים... הצטרפתי לבצפר בארץ בכיתה ג'..)

טעם גלידה אהוב: תות, וניל, עוד כל מיני.. 

פרי אהוב:  בננה

ממתק: אממ... כל מיני :)

מכונית: לא מבין בזה...

חג: חנוכה - בגלל היומולדת. פורים - כי זה כיף עם התחפושות. פסח - חופשה ארוכה. יום כיפור (זה חג?) - כי אין מכוניות.

היום הכי אהוב בשבוע: בימים רגילים (עם בצפר) - שישי. בימי חופשה וכדומה - שבת

צבע: כתום וכחול

 

לילה טוב כולם!!

 

עדכון 23:55 - שכחתי לכתוב שגם עוד איזה שבוע אני טס לאנגליה לבקר את אחותי שסיימה ללמוד צילום (בת 22 או 23 נראה לי..) לאיזה 9 ימים... אתגעגע לבלוג!

 

עדכון 23:56 - אה וואלה אני אראה את הבלוג מהמחשב שלה!

נכתב על ידי , 19/7/2004 23:45   בקטגוריות שאלונים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדס ב-20/7/2004 09:55



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)