לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


כינוי: 

בן: 29



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

הקלטה של השיר הראשון שלנו!


יש לנו דמו (הקלטה ראשונית) באיכות ממש גרועה (צילמנו דרך המצלמה) של השיר הראשון של הלהקה שלנו כת הטווס: מתמסר עם הקיר! העלינו למייספייס שלנו את השיר וגם למטה תוכלו לראות וידאו שלו: http://www.myspace.com/KatHatavas נשמח לקבל תגובות =] ותתחשבו בנו, אנחנו לומדים מעט מאוד זמן יחסית וזה השיר הראשון שלנו ורק התחלנו לעבוד עליו. תודה אה, ועוד משהו - בבקשה אל תעירו לנו על זה שהאיכות חרא, תאמינו לנו שאנחנו מודעים לזה ואין צורך ש77532 איש יגידו לנו את זה. תגידו מה דעתכם על מה שהצלחתם להבין. אתמול נפגשתי עם ענת בסנטר והיה כיף פגשנו 3 בנות ש-2 מהן זיהו אותי מהבלוג, והן הלכו בעיקרון למפגש בעזריאלי אבל לא היה אף אחד אז הן באו לעזריאלי. היום בבוקר הלכתי לדיאטנית. שבוע שעבר התחלתי דיאטה. וירדתי קילו וחצי!D: אחרי זה באתי אל תמר, ואז הלכנו לסנטר, היה כיף וקניתי את הדיסק החדש של הבילויים (כן, אני קונה דיסקים בקצב מסחרר) והוא ממש טוב! קנו.   ביום ראשון לא הקרוב אני הולך לכפר המוזיקה ליום של ההופעה של שייגעצ ומוניקה סקס שמארחים את שלומי שבן, השגתי כרטיסים חינם (לא שזה כזה קשה חחח) וכנראה ב-15.8 אני הולך לעיר הבירה בתל אביב עם כל מיני להקות מגניבות. ויום אחרי יש למעין ולי צילומים לחצי גמר בתוכנית ניקנט! ב-18.8 הופעה של שייגעצ בבארביD: וב-31.8 יום שישי כמובן הופעה אחרונה בסבב ההופעות למופע הארנבות של ד"ר קספר! אה, ותשריינו את התאריך: 26.8.07 - מפגש ישרא-בלוג הבא שיתקיים והאחרון בחופש! פוסט הבא יהיה פוסט מפגש. אני מארגן הנה כמה תמונות, כי משעמם לי:      ולסיום - כמה מאירועי ההיסטוריה בתאריך של היום - 2.8: - שמעון פרס נולד, ב1923. היום הוא חוגג יום הולדת 84! מזל-טוב לנשיא החדש שלנו! - מת ממציא הטלפון אלכסנדר גרהם בל - מת האפיפיור ג'ון החמישי בשנת 686. (כן כן, ממש אין לי על מה לעדכן) הייתי פה יונתן קסלר

 מעין מלך
נכתב על ידי , 2/8/2007 23:07   בקטגוריות חברים, כת הטווס, מוזיקה, תמונות  
137 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של K A R I N A. ב-6/8/2007 16:09



433,921
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליונתן קסלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יונתן קסלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)